Η Microsoft ενημέρωσε πως το πρόβλημα που αντιμετώπισε αρχίζει σιγά σιγά να αποκαθίσταται. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα σε ορισμένες υπηρεσίες. Ακολουθεί αναλυτικός κατάλογος των προγραμμάτων που λειτουργούν και αυτών που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα:
Προγράμματα που έχουν αποκατασταθεί:
- Microsoft Defender
- Microsoft Defender for Endpoint
- Microsoft Defender Experts
- Microsoft Intune
- Microsoft OneNote
- OneDrive for Business
- SharePoint Online
- Windows 365
- Viva Engage
- Microsoft Purview
Προγράμματα που εξακολουθούν να έχουν πρόβλημα:
Η πρόσφατη διακοπή της πλατφόρμας της Microsoft έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε εταιρείες σε όλο τον κόσμο, επηρεάζοντας κυρίως την κεντρική περιοχή των ΗΠΑ. Οι επιπτώσεις ήταν ιδιαίτερα έντονες για αεροπορικές εταιρείες όπως η American Airlines και η Frontier Airlines, οι οποίες αντιμετώπισαν προβλήματα στις κρατήσεις, στο check-in και σε άλλες λειτουργίες, οδηγώντας σε καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων. Εταιρείες κάθε μεγέθους, από τηλεοπτικούς σταθμούς μέχρι τράπεζες και χρηματιστήρια, επηρεάστηκαν επίσης από την διακοπή.
Τι είναι η μπλε οθόνη (BSOD);
Η “Μπλε Οθόνη του Θανάτου” (Blue Screen of Death, BSOD) είναι μια έντονη μπλε οθόνη με λευκό κείμενο που υποδεικνύει ένα σφάλμα συστήματος στα Windows. Η BSOD εμφανίζεται συνήθως λόγω κατεστραμμένου υλικού ή λογισμικού, προβλημάτων με αρχεία συστήματος ή προβλημάτων οδηγών (drivers). Αυτό το σφάλμα μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια δεδομένων και καταρρεύσεις του συστήματος.
Πώς να επιλύσετε το πρόβλημα:
- Εκκίνηση σε ασφαλή λειτουργία ή περιβάλλον αποκατάστασης των Windows: Ξεκινήστε τα Windows σε ασφαλή λειτουργία για να αποφύγετε τη φόρτωση των μη απαραίτητων προγραμμάτων και οδηγών.
- Πλοήγηση στον κατάλογο “C:\Windows\System32\drivers\CrowdStrike”: Ανοίξτε την Εξερεύνηση των Windows και μεταβείτε στον συγκεκριμένο φάκελο.
- Διαγραφή του αρχείου “C-00000291.sys”**: Βρείτε και διαγράψτε το αρχείο με το όνομα “C-00000291.sys”. Αυτό το αρχείο μπορεί να σχετίζεται με το πρόβλημα που προκαλεί τη BSOD.
- Επανεκκίνηση του υπολογιστή: Επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας κανονικά για να δείτε αν το πρόβλημα έχει επιλυθεί.
Η διαδικασία αυτή μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος και στην αποκατάσταση της λειτουργίας του συστήματος. Αν το πρόβλημα επιμένει, ίσως χρειαστεί να εξεταστούν περαιτέρω τεχνικές λύσεις ή να ζητηθεί βοήθεια από έναν επαγγελματία τεχνικό.