Είναι γνωστό το ρητό περί ασυμβατότητας μεταξύ μεγέθους και θελκτικής φύσης. Στην εκτός δρόμου οδήγηση, όχι μόνο δεν μετράει το πόσο μεγάλο είναι ένα αυτοκίνητο, αλλά συνήθως τα μικρότερα είναι και πολύ πιο ταιριαστά στις συνθήκες. Όσο μεγαλύτερο ένα SUV, τόσο δυσκολότερα θα κινηθεί σε στενά περάσματα και κακοτοπιές που υπάρχουν εν αφθονία στους κακοτράχαλους δρόμους. Κάτι που αποδεικνύουν τα Fiat Panda Cross 4×4 και Suzuki Ignis 1.2 Hybrid AWD.
Το ιταλικό μικρό φαίνεται με την μία ότι είναι περισσότερο προσανατολισμένο στο off roading. Η «μάχιμη» εμφάνιση με τις προστατευτικές ποδιές, τα πλαϊνά προστατευτικά, τα ανάγλυφα σήματα «Cross», οι γάντζοι ρυμούλκησης, τα μεικτά ελαστικά, όλα προσδίδουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο σκληροτράχηλο Panda. Το Ignis, από την άλλη, είναι ίδιο με τα δικίνητα «αδερφάκια» του. Aπό τεχνικής άποψης, ωστόσο, τα δυο «κατσίκια» είναι κοντά.
Το Panda εφοδιάζεται με τον 900αρη 2κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο TwinAir των 85 ίππων. Το Ignis διαθέτει 7 ίππους παραπάνω, αλλά στην ροπή βρίσκεται 25 Nm πίσω (120 αντί 145 Nm) και μία ταχύτητα κάτω (5αρι αντί 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου). Το χαμηλότερο βάρος του όμως (875 κιλά έναντι 1.090 του Panda) δίνουν στο ιαπωνικό μικρό το προβάδισμα στις επιδόσεις, με 11,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα αντί 12,1 του Cross. Στην τελική ταχύτητα το Fiat περνά για λίγο μπροστά (167 χλμ./ώρα αντί 165), εξαργυρώνοντας την μια επιπλέον σχέση στην μετάδοση. Στην ώθηση της τουρμπίνας του Panda, το Ignis αντιπαραθέτει το ρεύμα του ήπιου υβριδικού συστήματος, ενώ και τα δυο διαθέτουν τετρακίνηση με κεντρικό συνεκτικό συμπλέκτη.
Στο προκείμενο τώρα, η μελετημένη σχεδίαση των Ιταλών δίνει το προβάδισμα στο Panda αναφορικά με τις γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης. Το Ignis, αν και δεν του φαίνεται, διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 2 εκατοστά (18 αντί 16) και είναι ακόμα πιο «ματζόβελο» στους χειρισμούς, ελέω μικρότερου μεγέθους. Ποιο «οργώνει» καλύτερα; Η απάντηση παρακάτω
https://www.youtube.com/watch?v=3ElA1t3OPLw