Η BMW σχεδιάζει τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου στην κατηγορία των McLaren 570 και Porsche 911 Turbo S, το οποίο θα ενσωματώνει όλη την τεχνολογία των τελευταίων ετών των τμημάτων M και i πάνω στα υβριδικά συστήματα κίνησης και τα εξωτικά υλικά κατασκευής άκαμπτων και ελαφρών σασί.
Είναι μάλλον απίθανο να υπάρξει ένας απ’ ευθείας διάδοχος του σημερινού i8, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του βρετανικού Autocar, αν και επισήμως τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί. Όμως η BMW σκέπτεται να χρησιμοποιήσει αυτό ως βάση για τη δημιουργία ενός πολύ ισχυρότερου μοντέλου που θα τη φέρει στη επόμενη κατηγορία από πλευράς ισχύος και επιδόσεων, εκεί που εκτός των προαναφερθέντων παίζει και το Audi R8.
Τα χρησιμοποιεί την ίδια φιλοσοφία ως προς τη βασική δομή, δηλαδή την κεντρομήχανη διάταξη, με πυρήνα ένα ανθρακονημάτινο μονοκόκ σασί, όπως και στο i8, εξαργυρώνοντας έτσι την τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε σε αυτόν τον τομέα. Την κίνηση θα δίνει ένας συνδυασμός ηλεκτροκινητήρων και θερμικού μοτέρ. Μόνο που αντί του μικρού 3κύλινδρου που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στο i8 θα χρησιμοποιηθεί κάτι με διπλάσια πιθανότατα χωρητικότητα και αριθμό κυλίνδρων, δηλαδή ένας τρίλιτρος, 6κύλινδρος τούρμπο.
Το αυτοκίνητο αναμένεται το 2023, όταν σύμφωνα με τον Klaus Frohlich, υπευθύνου ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέλους του ΔΣ «οι McLaren και οι Ferrari, όλοι προγραμματίζουν υβριδικές μηχανές για την επόμενη γενιά των μοντέλων τους». Ο Frohlich παραδέχεται ότι «αν είσαι μηχανολόγος, μια φορά στη ζωή σου τουλάχιστον θέλεις να υπογράψεις τη δημιουργία ενός supercar.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κορυφαίου στελέχους, τα ηλεκτρικά μοτέρ των PHEV της μάρκας σύντομα θα φτάσουν σε ισχύ τους 200 ίππους. Οπότε μοιάζει λογική η εκτίμηση «πηγών» σχετικά με την υποδύναμη του νέου supercar, την οποία τοποθετούν στη ζώνη των 700 ίππων.