Πόσο σοφή ήταν η απόφαση των Ιταλών να προχωρήσουν στην παραγωγή ενός SUV; Την απάντηση την δίνει η ίδια η αγορά.
Του Γιάννη Σκουφή
Ιεροσυλία! Η Ferrari απέκτησε το πρώτο της μοντέλο με τέσσερις πόρτες, τέσσερις θέσεις και σα να μην έφτανε αυτό είναι και SUV. Και μπορεί να υπάρξει και συνέχεια: να είναι διαθέσιμη με δύο διαφορετικούς κινητήρες.
Ωστόσο, τι σημασία έχουν όλα αυτά όταν η Purosangue έχει τρελή ζήτηση με αποτέλεσμα η λίστα με τις παραγγελίες να είναι πολύ κοντά στο να κλείσει για αρκετό καιρό; Και αυτό γιατί έχει ξεπεραστεί κάθε πρόβλεψη, καθώς η ετήσια παραγωγή των περίπου 3.000 Purosangue φαίνεται να έχει ήδη προπωληθεί.
Κάτι που είναι απόλυτα λογικό αν κρίνουμε την τεράστια εμπορικά επιτυχία που γνωρίζει η Urus της Lamborghini. Προφανώς, η Urus να αποτέλεσε και το κόκκινο πανί για να πάρουν την απόφαση στην Ferrari για την παραγωγή της Purosangue μιας και το θέμα στο Maranello δεν έχει να κάνει τόσο με την κερδοφορία αλλά με το πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα SUV το πρεστίζ της μάρκας.
Ο επικεφαλής του τμήματος Marketing της Ferrari, Enrico Galliera, λέει πως η Purosangue θα διευρύνει το πελατολόγιο της μάρκας και θα προσελκύσει όσους αναζητούν ένα σπορ SUV.
Πάντως οι ήδη κάτοχοι Ferrari έχουν προτεραιότητα στην λίστα των παραγγελιών και όπως και να έχει το θέμα όλοι σχεδόν οι high end κατασκευαστές έχουν πλέον από ένα SUV στην γκάμα τους.
Την αρχή είχε γίνει πριν από περίπου 20 χρόνια από την Porsche με την Cayenne για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι Maserati (Levante), Bentley (Bentayga), Lamborghini, Aston Martin (DBX), ενώ ακόμα και η Lotus έχει παρουσιάσει το δικό της SUV (την Eletre). Και ας είναι και ηλεκτρικό…