Η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης διαμορφώνεται πανελλαδικά στα 2,168 ευρώ το λίτρο, ενώ σε αρκετούς νομούς ξεπερνά τα 2,2 ευρώ ανά λίτρο.
Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων οι μέσες τιμές της αμόλυβδης βενζίνης ανά νομό διαμορφώνονται ως εξής:
ΝΟΜΟΣ | Αμόλυβδη 95 οκτ. |
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 2,15 |
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ | 2,184 |
ΝΟΜΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ | 2,145 |
ΝΟΜΟΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ | 2,177 |
ΝΟΜΟΣ ΑΡΤΗΣ | 2,157 |
ΝΟΜΟΣ ΑΧΑΪΑΣ | 2,177 |
ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ | 2,156 |
ΝΟΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ | 2,179 |
ΝΟΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ | 2,145 |
ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | 2,291 |
ΝΟΜΟΣ ΕΒΡΟΥ | 2,184 |
ΝΟΜΟΣ ΕΥΒΟΙΑΣ | 2,195 |
ΝΟΜΟΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ | 2,264 |
ΝΟΜΟΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | 2,141 |
ΝΟΜΟΣ ΗΛΕΙΑΣ | 2,166 |
ΝΟΜΟΣ ΗΜΑΘΙΑΣ | 2,134 |
ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ | 2,215 |
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ | 2,163 |
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 2,138 |
ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 2,162 |
ΝΟΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ | 2,169 |
ΝΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ | 2,17 |
ΝΟΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ | 2,132 |
ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | 2,214 |
ΝΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ | 2,214 |
ΝΟΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣ | 2,137 |
ΝΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ | 2,166 |
ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | 2,166 |
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ | 2,349 |
ΝΟΜΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ | 2,17 |
ΝΟΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ | 2,16 |
ΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ | 2,211 |
ΝΟΜΟΣ ΛΕΣΒΟΥ | 2,16 |
ΝΟΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ | 2,217 |
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ | 2,169 |
ΝΟΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ | 2,174 |
ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ | 2,165 |
ΝΟΜΟΣ ΠΕΛΛΗΣ | 2,153 |
ΝΟΜΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ | 2,129 |
ΝΟΜΟΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ | 2,119 |
ΝΟΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ | 2,224 |
ΝΟΜΟΣ ΡΟΔΟΠΗΣ | 2,166 |
ΝΟΜΟΣ ΣΑΜΟΥ | 2,201 |
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ | 2,147 |
ΝΟΜΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ | 2,153 |
ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ | 2,19 |
ΝΟΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ | 2,155 |
ΝΟΜΟΣ ΦΩΚΙΔΟΣ | 2,209 |
ΝΟΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ | 2,184 |
ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ | 2,216 |
ΝΟΜΟΣ ΧΙΟΥ | 2,104 |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ Μ.Ο. | 2,168 |
Βενζινοπώλες στο Newsbomb: Μόνο με αυξήσεις τα τιμολόγια που έρχονται, να συνεχιστεί πιο απλό το Fuel Pass
Ενδεικτική της κατάστασης η αντίδραση της προέδρου των βενζινοπωλών Αττικής, Μαρίας Ζάγκα, η οποία ερωτηθείσα από το Newsbomb.gr για το πού θα κινηθούν οι τιμές των καυσίμων απάντησε «είναι μια περίεργη κατάσταση. Επί του παρόντος έρχονται τιμολόγια όλο με αυξήσεις. Τα έχω χάσει».
Σύμφωνα με την ίδια, πάντως, τα βενζινάδικα κρατούν όσο μπορούν το πλαφόν «γιατί είναι πάνω από το κεφάλι μας η «σπάθη» του προστίμου των 5.000 ευρώ αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με το λαθρεμπόριο και εκεί πρέπει, επίσης, να στραφεί η προσοχή των αρχών».
Κληθείσα να περιγράψει την κατάσταση στα πρατήρια υγρών καυσίμων η κυρία Ζάγκα σημείωσε ότι όσοι καταναλωτές εξακολουθούν να βάζουν 20 ευρώ όπως έβαζαν παίρνουν λιγότερα λίτρα και η αγοραστική δύναμή τους έχει πέσει» προσθέτοντας ότι «η δουλειά μας έχει χάσει από 20% έως και 30% καθώς το ποσοστό της πτώσης εξαρτάται από την περιοχή, αν είναι μικρό το πρατήριο, αν έχεις ανταγωνισμό κτλ».
Όπως τόνισε αυτό που επιμένουν να ζητούν οι πρατηριούχοι είναι η μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και η μείωση του ΦΠΑ από το 24% στο 19% με την ίδια να σημειώνει ότι «η μείωση του ΕΦΚ θα μπορούσε να εφαρμοστεί για την περίοδο της κρίσης και τότε η τιμή της αμόλυβδης θα μειωνόταν κατά 43 λεπτά το λίτρο».
Η ίδια περιέγραψε ως «είδος πολυτελείας» τη βενζίνη προσθέτοντας ότι «τα ταμεία μας δεν πάνε καλά αντίθετα με το παρεμπόριο».
Να συνεχιστεί αλλά πιο απλό το fuel pass
H πρόεδρος των βενζινοπωλών Αττικής τάχθηκε υπέρ της συνέχισης της επιδότησης καυσίμων μέσω του Fuel Pass ζητώντας, όμως, να γίνει πιο απλή η διαδικασία χορήγησής του «γιατί ταλαιπωρούνται οι πολίτες».
«Να το έκαναν πιο απλό, ακούγεται ότι είναι απλό αλλά η διαδικασία είναι περίπλοκη, παίρνουν απεγνωσμένοι οι πελάτες και μας λένε ότι δεν τα έχουν καταφέρει. Να επαναληφθεί το fuel pass γιατί είναι μια μικρή βοήθεια αλλά όσοι το πήραν στην τράπεζα δεν θα το ρίξουν στη βενζίνη αλλά στο σούπερ μάρκετ. Αντίθετα με την κάρτα επιτυγχάνεται και η επιδότηση της βενζίνης αλλά και η αύξηση των εσόδων για το κράτος» κατέληξε η Μαρία Ζάγκα.