Πόσο μπορεί να χρεώνεται η αντικατάσταση ενός κιβωτίου ταχυτήτων;


Συνήθως το κόστος για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι συνήθως τετραψήφιο. Τι γίνεται όμως όταν μιλάμε για ένα υπεραυτοκίνητο όπως το Audi R8;

Του Γιάννη Σκουφή

Το φυσάει και δεν κρυώνει (με τίποτα) ο ιδιοκτήτης ενός Audi R8 από τη Βρετανία ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο του αυτοκινήτου του και χρειάστηκε να καταβάλλει περίπου 38.000 ευρώ για να το αντικαταστήσει!

Ο Jim Street είχε αγοράσει πριν από δύο χρόνια ένα R8 Spyder Quattro V10 με έτος κατασκευής το 2017. Τότε, η τιμή του ήταν περίπου 105.000 ευρώ. Μάλιστα, είχε δώσει επιπλέον περίπου 5.000 ευρώ για ένα γενικό σέρβις και για την αντικατάσταση των ελαστικών με καινούργια.

Μετά από μερικούς μήνες παρατήρησε ένα περίεργο θόρυβο από τη μετάδοση, ο οποίος με τον καιρό γινόταν όλο και πιο έντονος. Έτσι, επισκέφτηκε ένα εξουσιοδοτημένο σημείο σέρβις κάπου στο Νότιγχαμ για να δει σε τι οφειλόταν αυτός ο θόρυβος. Τους είπε χαρακτηριστικά επισκευάστε το ότι και αν έχει.

Όταν όμως του στάλθηκε μετά από δύο εβδομάδες ο λογαριασμός δεν πίστευε στα μάτια του μιας και η χρέωση για την επισκευή του κιβωτίου έφτασε περίπου τις 38.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την Audi, πέρα του ότι το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης είχε και κάποιες μετατροπές που την απάλλασσαν από οποιαδήποτε ευθύνη και υποχρέωση καλής θέλησης. Ο Street είπε πως δεν γνώριζε για τις βελτιώσεις όταν αγόρασε το R8 και πως δεν περίμενε ποτέ πως τα ανταλλακτικά θα ήταν τόσο ακριβά.

Και εδώ ισχύει αυτό που λένε: Αφού δεν ήξερε, δεν ρώταγε; Κοτζάμ supercar αγόρασε…


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ