Ξέρουμε πολλούς που θα ήθελαν πολύ να δείρουν τον John Καγιούλη,κυρίως εκείνοι που παρακολουθούν με δέος και ζήλεια τις συναρπαστικές, χλιδάτες και άκρως γκλαμουράτες «περιπέτειες» του στο Instagram
Ποιος άλλωστε δεν θα ήθελε να φωτογραφίζεται στο πλάι πανέμορφων γυναικών, στις πισίνες πεντάστερων ξενοδοχείων και resorts; Πρόσφατα, το περιοδικό «PEOPLE» και ο δημοσιογράφος Άγγελος Μήτσης αφιέρωσε ένα μεγάλο κομμάτι στον John, διανθίζοντάς το με βιογραφικά στοιχεία και με τις απόψεις του ίδιου του πρωταγωνιστή. Ξεχωρίσαμε κάποιες από τις πιο ενδιαφέρουσες αναφορές και σας τις παραθέτουμε. Αντέχετε;
«Σίγουρα δεν είμαι ουρανοκατέβατος. Αν με ψάξει κανείς, θα γνωρίσει πως δραστηριοποιούμαι στον χώρο της διασκέδασης, πάρα πολλά χρόνια. Δεν είμαι απλά μέτοχος στο Balthazar. Απλά έτυχε να γίνω ακόμα πιο γνωστός με την συμμετοχή μου στην παραγωγή της ταινίας “The Bachelor”, μια πρόταση που ήρθε από τον Παντελή Καλατζή, τον άλλον παραγωγό», εξηγεί. Πρώτα, όμως, έγινε γνωστός μέσα από τη νυχτερινή ζωή της πόλης. «Στα 16 μου, παρέα με άλλους δυο φίλους, ξεκινήσαμε την διοργάνωση party. Πρώτα για να διασκεδάζουμε εμείς οι ίδιοι και μετά για τον κόσμο. Η συνταγή ήταν η εξής: κλείναμε έναν ιδιαίτερο χώρο, συνήθως κάτι άκυρο, όπως γκαράζ ή αποθήκες, μετά επιλέγαμε την μουσική και στο τέλος οργανώναμε τα ποτά.
Για κάποιο λόγο όλο αυτό έγινε talk of the town και συγκεντρώναμε πλήθος κόσμου. Με τα χρόνια η διαδικασία έγινε πολύ πιο επαγγελματική, με αποτέλεσμα κάποια από τα parties μας να γράψουν την δική τους ιστορία, όπως το πρωτοχρονιάτικο party στο ξενοδοχείο Hilton πριν από τρία χρόνια όπου συγκεντρώθηκε 5.000 κόσμος, ενώ σε party στο King George, είχε κλείσει το Σύνταγμα από την προσέλευση – ναι εγώ φταίω για το συγκεκριμένο μποτιλιάρισμα (γέλια)! Τα party αυτά τα συνεχίζουμε μέχρι σήμερα, μόνο που τώρα είναι περισσότερο σαν μεγάλα shows».
Η ζωή του, όμως, δεν ήταν μόνο ξέφρενα party. Στα 17μιση, τελειώνοντας το τεχνικό λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας με ειδικότητα στο μηχανισμό αεροσκαφών, έδωσε εξετάσεις στον ΑΣΕΠ και πέρασε στην Ολυμπιακή, όπου ήταν ο νεαρότερος εργαζόμενος, όπως διηγείται. «Για να καταλάβεις πόσο “παλιός” είμαι, πρόλαβα και το Ελληνικό (αεροδρόμιο). Εργάστηκα τρία χρόνια στην Ολυμπιακή, ώσπου ήρθε η στιγμή να φύγω φαντάρος. Μόλις απολύθηκα ήρθε και η πρώτη μεγάλη κόντρα με τους γονείς μου – και η τελευταία, μια και δεν ήθελα άλλο να συνεχίσω το βαρετό αυτό επάγγελμα. Έτσι γράφτηκα σε ένα άλλο κολέγιο για να σπουδάσω μάρκετινγκ-μάνατζμεντ, το οποίο όμως περήφανα και παράτησα λίγο καιρό μετά!».
Σε αυτό το σημείο, ο John Καγιούλης έρχεται για πρώτη φορά επαφή με το management και τις δημόσιες σχέσεις, οι οποίες και θα τον οδηγήσουν κάποια στιγμή στη Νέα Υόρκη. «Ξεκινάω δειλά δειλά στην τότε Energy Records όπου και αναλαμβάνω το management καλλιτεχνών και τις δημόσιες σχέσεις. Δεν είχα ιδιαίτερες γνώσεις, αλλά είχα κέφι και μεγάλη όρεξη για δουλειά. Παρόλο που δεν ήμουν ο ωραίος, ο τζόβενος που λέμε, κατάφερνα να κερδίσω τις εντυπώσεις μιας και δεν ήμουν καθόλου ανταγωνιστικός και δεν δημιουργούσα ποτέ προβλήματα. Τρία χρόνια αργότερα, έρχεται το μεγάλο μπαμ στην καριέρα μου, όταν θα συνεργαστώ με έναν Ελληνοαμερικάνο και μαζί θα κάνουμε το GMTV (Greek Music Television), συνδρομητικό κανάλι για τους ομογενείς στην Αμερική. Η ζωή μου ήταν ανάμεσα σε Ελλάδα και Νέα Υόρκη. Τότε παρουσιαστές στις εκπομπές μας ήταν η Σταματίνα Τσιμτσιλή, η Ελίνα Κέφη, ο Στέφανος Κωνσταντινίδης αλλά και ο Χρήστος Κωστής».
Oι φωτογραφίες που δημοσιεύει στα κοινωνικά του δίκτυα -άλλοτε κρατώντας παχιά πούρα φορώντας μπουρνούζια μπροστά σε πολυτελή τζάκια, άλλοτε σε πισίνες φορώντας σωσίβιο-πάπια- έχουν σχολιαστεί έντονα.
Πολλοί καταλογίζουν στον John Καγιούλη συμπεριφορά νεόπλουτου ενώ άλλοι τον “κράζουν” πως ζει εκτός τόπου και χρόνου. «Έχω συναίσθηση του τι γίνεται, που είμαι και τι κάνω. Να υπενθυμίσω πως δεν είμαι γόνος πλουσίων και τα έχω καταφέρει από το μηδέν. Νομίζω πως οι περισσότερες φωτογραφίες που δημοσιεύω έχουν μεγάλη δόση χιούμορ και όλα στοχεύουν στο να διασκεδάσω τον κόσμο. Ώρες ώρες γίνομαι γραφικός το ξέρω. Όλα όμως ξεκινούν με διάθεση για χαβαλέ και όχι για να δείξω πως ζω εγώ μέσα στη χλίδα. Και ποιος θα μου πει τι να ανεβάσω και τι όχι; Σε ποιους θα εκτεθώ; Στους ήδη εκτεθειμένους;».