Οι Ευρωπαίοι αρχίζουν τη δική τους παραγωγή μπαταριών


Οι πιο πολλές μπαταρίες των plug-in υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων προέρχονται μέχρι στιγμής από την Κίνα και τη Νότιο Κορέα.

Του Γιάννη Σκουφή

H Volvo εγκαινίασε στο εργοστάσιό της στο Βέλγιο, πιο συγκεκριμένα στη Γάνδη, μια ολοκαίνουργια γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται και το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της. Το XC40 Recharge P8.

Στο άμεσο μέλλον η συναρμολόγηση μπαταριών θα αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας δραστηριότητας της Volvo, ενώ εδώ και πολύ καιρό είναι γνωστό πως η σουηδική εταιρεία οδεύει προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Η λειτουργία του εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών στη Γάνδη θα βοηθήσει στο να αποκτήσουν οι μηχανικοί της γνώσεις στο συγκεκριμένο τομέα, καθώς και να βελτιωθεί η όλη παραγωγική διαδικασία.

Η σουηδική εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει πως σχεδιάζει μια γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών και για το εργοστάσιό της στη Νότιο Καρολίνα των ΗΠΑ, η κατασκευή της οποίας αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο.

Πέρυσι πάντως η Volvo Cars υπέγραψε συμφωνίες μακράς διαρκείας με δύο προμηθευτές μπαταριών που κατέχουν ηγετική θέση παγκοσμίως, την CATL της Κίνας και την LG σε της Νοτίου Κορέας. Οι συμφωνίες προβλέπουν την προμήθεια μπαταριών για την επόμενη δεκαετία, για τον εφοδιασμό των μοντέλων της Volvo και της Polestar, συμπεριλαμβανομένου του XC40 Recharge P8.

Η μονάδα της Γάνδης είναι ένα από τα δύο εργοστάσια της Volvo Cars στην Ευρώπη και παράγει αυτοκίνητα Volvo από το 1965. Σήμερα απασχολεί περίπου 6.500 εργαζόμενους.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ