Όσο κρατά η επιδημία τόσο θα μειώνονται οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Κίνα και η Geely, όπως και άλλοι κατασκευαστές, αναζητά λύσεις.
Του Γιάννη Σκουφή
Ο παραδοσιακός τρόπος αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου, σε όλες τις χώρες του κόσμου, απαιτεί πλην ελαχίστων εξαιρέσεων την επίσκεψη σε μια εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία. Κάτι που δεν είναι φυσικά θέμα εκτός…
Εκτός και αν υπάρχει μια επιδημία σαν αυτή του κοροναϊού που ειδικά στην Κίνα και ιδιαίτερα στις περιοχές από τις οποίες ξεκίνησε, αναγκάζει τους ανθρώπους να βγαίνουν από τα σπίτια τους μόνο αν είναι ανάγκη. Στις ανάγκες δεν συγκαταλέγεται βέβαια η αγορά αυτοκινήτου, οπότε τις δύο πρώτες εβδομάδες του Φεβρουαρίου οι πωλήσεις στη μεγάλη ασιατική χώρα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, μειώθηκαν κατά 92%!
Προκειμένου λοιπόν να μπορέσουν, όσο είναι εφικτό, να αναστρέψουν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί πολλοί κατασκευαστές στρέφονται στις online πωλήσεις. Μεταξύ αυτών και η Geely στον όμιλο της οποίας ανήκει το 100% της Volvo και το 10% της Daimler, της μητρικής εταιρείας της Mercedes.