Η δεκαετία του 90 δικαίως έχει χαρακτηριστεί -μεταξύ άλλων- ως αυτή των ιαπωνικών sportscars. Δεν είναι τυχαίο πως κάθε κατασκευαστής από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου διέθετε τουλάχιστον 2 μοντέλα επιδόσεων. Σήμερα μόνο η Toyota ανταποκρίνεται στα στάνταρ των 90’s, με την Supra και το GT86, η Subaru (STI και BRZ) και η Honda (Civic Type R και NSX). H Nissan έχει μόνο το GT-R, η Mazda το MX-5 και η Mitsubishi κανένα (έχοντας την ελπίδα του comeback για το Evo).
Την ίδια περίοδο προκάλεσε αίσθηση η τηλεοπτική εκπομπή Best Motoring, η οποία ουσιαστικά ήταν το Gran Turismo του πραγματικού κόσμου. Τα αυτοκίνητα τίθεντο αντιμέτωπα ταυτοχρόνως στην πίστα, με επαγγελματίες οδηγούς αγώνων πίσω από το τιμόνι. Μεγάλη επιτυχία σημείωναν διάφορα πειράματα, όπως η δοκιμή εργοστασιακών, βελτιωμένων και αγωνιστικών αυτοκινήτων μεταξύ τους. Για παράδειγμα, ένα εργοστασιακό Nissan Skyline GT-R34, ένα βελτιωμένο Honda Integra Type R και ένα αγωνιστικό CR-X. Σκοπός τους να δουν κατά πόσο γεφυρώνεται η διαφορά από ένα ισχυρότερο και ανώτερο τεχνολογικά αυτοκίνητο, μέσω της βελτίωσης, της μείωσης του βάρους κλπ.
Ακόμα και βελτιωμένο, το Integra υστερεί κοντά στους 100 ίππους από το Skyline, συν το πλεονέκτημα της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης ATTESA ET-S PRO του Nissan. Το CR-X ποντάρει στην ελαχιστοποίηση του βάρους και την μεγιστοποίηση της ταχύτητας εντός των στροφών, εκμεταλλευόμενο και τη δυνατότητα για πολύ αργοπορημένο φρενάρισμα. Ποιος κερδίζει;