Η BMW Z4 έχει αρχίσει να αναπτύσσει πελατειακές σχέσεις με την Toyota Supra, όμως κάτι τέτοιο είναι κάπως αναμενόμενο. Η 5η γενιά της Supra είναι το ξεκάθαρα σπορ μοντέλο μεταξύ των δύο, με την 3η γενιά Z4 να ρίχνει περισσότερες ματιές στο lifestyle και το cruising. Η Mustang, ωστόσο, στα χαρτιά είναι «μπαμπούλας» για αμφότερα τα «αδερφάκια».
Από όποια αριθμητική πλευρά και να το δεις, ο 5λιτρος Coyote V8 επισκιάζει τον 3λιτρο twinturbo εν σειρά εξακύλινδρο της BMW. Η χωρητικότητα και η ατμοσφαιρική φύση είναι οι προφανείς διαφορές, όμως και πρακτικά το αμερικανικό μοτέρ ξεπερνάει με άνεση το βαυαρικό: 445 ίπποι και 526 Nm ροπής, έναντι 340 ίππων και 500 Nm για Supra και Z4. Εδώ να σημειώσουμε πως τα νούμερα αφορούν την αγορά της Νοτίου Αφρικής, όπου διεξάγεται η κόντρα. Στις Η.Π.Α. η Mustang αποδίδει 460 ίππους. Και πάλι, μιλάμε για μια διαφορά που ξεπερνάει τα 100 άλογα.
Βέβαια αντίστοιχη είναι και η διαφορά στο βάρος, με την Mustang να σταματά τη ζυγαριά στα 1.693 κιλά και την γερμανο-ιαπωνική συμμαχία λίγο πάνω από τα 1.500 (1.520 η Supra, 1.535 η Z4). Στις μεταδόσεις έχουμε αυτόματα κιβώτια και κίνηση στους πίσω τροχούς, με τις Z4/Supra να διαθέτουν 8 ταχύτητες και τη Mustang 10. Πώς μεταφράζονται όλα αυτά στην πράξη;
H Supra ξεφεύγει στην εκκίνηση και φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,54 δλ. H αδελφή εκ Βαυαρίας ακολουθεί κατά πόδας, με 4,73, αφήνοντας την Mustang στα 5,2 δλ. Το 400άρι καλύπτεται σε 12,83 δλ., 13,02 και 13,16 δλ. αντίστοιχα για τα 3 μοντέλα. Τα 200 χλμ./ώρα η Mustang τα πιάνει σε 16,42 δλ., αφήνοντας δεύτερη τη Supra με 16,89 δλ. και σταθερά τρίτη την Z4 με 17,01 δλ. Το αποτέλεσμα μέχρι το πέρας της γραμμής τερματισμού στα 800 μέτρα, ωστόσο, δεν αλλάζει. Η Supra θριαμβεύει με 20,15 δλ., η Mustang ψιθυρίζει πως αν η κόντρα ήταν στο χιλιόμετρο θα μάζευε την διαφορά (20,33 δλ.) και η Z4 υποστηρίζει πως για τον χαρακτήρα της, τα 20,60 δλ. είναι μια χαρά επίδοση.