Η έκθεση της Φρανκφούρτης πρέπει να μετεξελιχθεί για να παραμείνει ζωντανή


Στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζουν τα πάντα, οπότε πρέπει να αλλάξουν και οι εκθέσεις που στη βάση τους είναι ίδιες εδώ και έναν αιώνα.

Του Γιάννη Σκουφή

Τα τελευταία χρόνια στις μεγάλες, παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτων το σημαντικό στοιχείο δεν είναι ποιοι κατασκευαστές μετείχαν αλλά ποιοι δεν συμμετείχαν. Ο καθένας καταρχήν για τους δικούς του λόγους, που μπορεί να είναι είτε οικονομικοί -τα ποσά που ξοδεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε κάθε έκθεση είναι ιδιαίτερα μεγάλα- είτε το ασύμβατο timing της έκθεσης με την παρουσίαση των καινούργιων μοντέλων της εκάστοτε μάρκας, είτε η διαφορετική πολιτική μάρκετινγκ.

Στη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης η αποχή ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, μιας και δεν υπήρχαν περίπτερα των Alpine, Aston Martin, Citroen, Dacia, DS, Ferrari, Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Chrysler, Jeep, Chevrolet και Cadillac, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls Royce, Subaru, Suzuki, Toyota και Volvo. Παράλληλα χαρακτηριστικό είναι πως φέτος το περίπτερο της BMW ήταν κατά 20% μικρότερο σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση και αυτό της Mercedes κατά 30%.

Συνολικά οι εκθέτες ήταν 20% λιγότεροι και ο χώρος που διατέθηκε μικρότερος κατά 16% σε σχέση με το 2017, κάτι που σημαίνει πως ολόκληρες αίθουσες που πρόπερσι ήταν γεμάτες φέτος είναι άδειες.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ