Φαινομενικά το Honda e, βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών, έχει όλα τα φόντα για να βγάλει οδηγικά γούστα: πισωκίνητο, με κατανομή βάρους 50-50, ιπποδύναμη 154 ίππων και 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 8 δλ. (για το «μεγάλο», καθώς διατίθεται και με 136 ίππους). Ό,τι πρέπει για έκδοση Type R, δηλαδή.
Η Avarvii δημιουργεί ψηφιακά την κορυφαία μορφή του πρώτου ηλεκτρικού Honda στα χρονικά, με τα αντίστοιχα αεροδυναμικά βοηθήματα στον εμπρός προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ και την οροφή, τις ζάντες αλουμινίου με σχεδιασμό που παραπέμπει στο προηγούμενο Civic Type R (το πρώτο τούρμπο), αεραγωγό στο καπό (άσχετα που δεν υπάρχει μοτέρ να ψύξει) και φυσικά το κόκκινο «H».
Δυστυχώς, επίσημο e Type R δύσκολα -έως απίθανα- θα υπάρξει, καθώς ο project manager του μοντέλου, Kohei Hitomi, στα πλαίσια της Έκθεσης στη Φρανκφούρτη δήλωσε πως «σε κάποιες κατηγορίες, θα ταίριαζαν εκδόσεις Type R. Για το e, όμως, έχουμε διαφορετικά σχέδια. Θέλουμε να δώσουμε νέα διάσταση στις επιλογές των πελατών μας». Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως η βελτιωτική σκηνή της Ιαπωνίας θα αγνοήσει το e. Για την ακρίβεια, ήδη ετοιμάζονται ολοκληρωμένα πακέτα οπτικής αναβάθμισης, αλλά και στησίματος.