Κυριολεκτικά και μεταφορικά άνετο, καθώς η Roadster εκδοχή του Audi TT δεν προβληματίστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου ούτε στην ρύθμιση Comfort, των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ.
Οι κύριοι του km77.com πήραν το TT Roadster 45 TFSI quattro S-Tronic και το έθεσαν αντιμέτωπο με την δοκιμασία της απότομης αλλαγής λωρίδας. Το σύστημα τετρακίνησης, τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καθιστούν την συγκεκριμένη έκδοση ως την πιο «προικισμένη» των απλών TT, πίσω από τα TTS και RS. Ο 2λιτρος TFSI αποδίδει 245 ίππους στις 5.000-6.700 σ.α.λ. και 370 Nm στις 1.600-4.300 σ.α.λ., επιταχύνοντας -μαζί με την αρωγή του quattro και του S-Tronic- το γερμανικό διθέσιο στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και μέχρι τα 250 χλμ./ώρα της τελικής.
Στους τρεις διαδρόμους, το TT παρουσιάζεται ομοιογενές και εύκολα ελέγξιμο στις αντιδράσεις του, με την ρύθμιση Comfort να φτάνει στα 76 χλμ./ώρα και το αυτοκίνητο να περνάει χωρίς δράματα τις αλλαγές κατεύθυνσης. Στα 78 χλμ./ώρα η υποστροφή στην πρώτη τιμονιά είναι έντονη, οδηγώντας σε υπερστροφή κατά το πέρασμα στον τρίτο διάδρομο. Παρόμοια είναι η αντίδραση με τα αμορτισέρ στην λειτουργία Dynamic και τα 80 χλμ./ώρα, κάτι που σημαίνει ότι μια ταχύτητα εισόδου στα 77-78 χλμ./ώρα με την ανάρτηση στην πιο σφιχτή της ρύθμιση είναι ρεαλιστικός στόχος.