Δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε το Nissan 200SX σε οδήγηση με «γραμμές». Η συντριπτική πλειοψηφία των στιγμιότυπων απεικονίζει το ιαπωνικό κουπέ με τέρμα ανάποδο τιμόνι και τα πίσω λάστιχα να παράγουν σύννεφα καπνού. Στα κατάλληλα χέρια, όμως, όλα γίνονται.
Ο «μάστορας» που θα παρακολουθήσουμε να παραδίδει μαθήματα οδήγησης, αποτελεί το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα. Προφανώς και το 200SX είναι κατάλληλα στημένο, όμως είναι εξίσου φανερό –από την ευκολία με την οποία τερματίζει το κοντέρ των 240 χλμ./ώρα- πως μιλάμε για πολύ δυνατό δείγμα. Ο SR20DET φημίζεται για την ευκολία με την οποία ξεπερνάει τα 300 άλογα, φτάνοντας μέχρι και στα 600. Άγνωστη η ισχύς του συγκεκριμένου, όμως ούτε εργοστασιακό ούτε αδύναμο το λες.
Ειδικά αν παρατηρήσουμε το πόσο άνετα προσπερνάει τα πάντα στο πέρασμά του. Μόνο ένα επίσης βελτιωμένο Mitsubishi Lancer Evo IX προέβαλε λίγη αντίσταση, όμως και αυτό υπέκυψε μετά από λίγα δευτερόλεπτα. Στο video μάλιστα έχουμε μια από τις σπάνιες ευκαιρίες να δούμε τα περίχωρα της «Πράσινης Κόλασης», με την διαδρομή μέσα από το χωριό που οδηγεί στην πιο επικίνδυνη πίστα του πλανήτη.
Πέρα από τα τουριστικά, highlight και μέγιστο σέβας βρίσκεται στα 5.41 της onboard λήψης. Κατηφορική «πατημένη» αριστερή, μπαριέρες και δέντρα εκατέρωθεν του δρόμου, μηδαμινό περιθώριο διαφυγής σε περίπτωση «στραβής». Η οποία λίγο έλειψε να εμφανιστεί, όταν το πίσω μέρος ελάφρωσε στα 240 χλμ./ώρα. Κανένα πρόβλημα για τον πρωταγωνιστή μας, ο οποίος με ταχύτατο χρόνο αντίδρασης και ακριβέστατη δοσολογία στο ανάποδο (το παραμικρό ίχνος υπερδιόρθωσης, θα τον είχε στείλει «καρφί» στις μπαριέρες) κοντρολάρει άψογα το «200αρι» και συνεχίζει απερίσπαστος το έργο του. Άξιος!