Είναι γεγονός εδώ και καιρό, πως οι κατασκευαστές αφήνουν τις πεπατημένες που τις γνωρίζουν καλά και καινοτομούν με τα νέα τους μοντέλα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα BMW Σειρά 1 που εγκατέλειψε την πίσω κίνηση και πλέον είναι προσθιοκίνητη.loadposition nissan
Περνώντας σε πιο supercar παραδείγματα, σαφώς και δεν μπορούμε να παραλείψουμε την νέα Chevrolet Corvette Stingray, που πλέον είναι κεντρομήχανη! Παράδειγμα που ενδεχομένως να ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές, αρχής γενομένης με το Nissan GT-R όταν κυκλοφορήσει η νέα του γενιά.
Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το Nissan GT-R είναι το μοντέλο εκείνο το οποίο αποθέωσε τη διάταξη με τον κινητήρα εμπρός. Ένα μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν δώδεκα χρόνια και μέχρι και σήμερα είναι σημείο αναφοράς για την κατηγορία του. Το φανατικό κοινό του, επιζητά διακαώς τον διάδοχό του, αλλά η Nissan δεν έχει δώσει το παραμικρό επίσημο στοιχείο. Με τα σενάρια να είναι πολλά και διάφορα η εταιρεία J.B. Cars έδωσε μερικά σκίτσα του μελλοντικού GT-R, αλλά έχει μια σημαντική ειδοποιό διαφορά: οι σχεδιαστές το έχουν φανταστεί κεντρομήχανο, ακολουθώντας το παράδειγμα της Chevrolet. Το υπάρχον μοντέλο διαθέτει ένα σχετικά ψηλό αμάξωμα για την κατηγορία που ανήκει, κάτι στο οποίο στάθηκαν οι σχεδιαστές και λόγω της κεντρομήχανης διάταξης η γραμμή οροφής είναι αρκετά πιο χαμηλή.
Επιπρόσθετα οι πόρτες του Nissan GT-R έχουν επανασχεδιαστεί, ώστε να επιτρέπουν την απρόσκοπτη ροή του αέρα για την ψύξη του κινητήρα μέσω των αεραγωγών που είναι τοποθετημένοι στα πίσω φτερά, με τα γνώριμα φωτιστικά σώματα του υπάρχοντος μοντέλου να έχουν διατηρηθεί, ενώ έχει τοποθετηθεί και μια αεροτομή. Όμως η καλύτερη αλλαγή είναι οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από αυτές της νέας Corvette.
Εσείς τι λέτε; Θα το προτιμούσατε κεντρομήχανο το νέο Nissan GT-R ή θα θέλατε να διατηρήσει την υπάρχουσα διάταξη;