Οι κόντρες της νέας Toyota Supra ήταν αναμενόμενο ότι θα μας απασχολήσουν. Τόσο ελέω δημοτικότητας του ίδιου του μοντέλου, όσο και λόγω επιπέδου ανταγωνισμού. Ο οποίος, εν προκειμένω, απαρτίζεται από το Audi TT RS Roadster και την Porsche Cayman GTS, μαζί με μια βελτιωμένη Alpine A110.
Το διθέσιο κάμπριο από το Ίνγκολσταντ είναι το ισχυρότερο της παρέας, με 400 ίππους και 480 Nm ροπής από τον 2.5άρη πεντακύλινδρο TFSI. Η ισχύς μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,9 δλ.
Η Porsche ακολουθεί από πλευράς ιπποδύναμης, με 365 ίππους και 420 Nm ροπής από τον επίσης 2.5 λτ. υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, εδώ σε επίπεδη διάταξη τεσσάρων κυλίνδρων. Παρότι πισωκίνητη ισοφαρίζει το TT στο 0-100 χλμ./ώρα, εκμεταλλευόμενη το μικρότερο κατά 100 κιλά βάρος (1.450 έναντι 1.550 του Audi).
Η Supra δεν είναι άγνωστη ποσότητα. Ο 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος στέλνει 340 ίππους στους πίσω τροχούς, όμως η ροπή είναι η υψηλότερη των τεσσάρων: 500 χορταστικά Nm. Το κιβώτιο έχει μια σχέση παραπάνω από τα υπόλοιπα (8 στο σύνολο), όντας και παραδοσιακό αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ.
Θεωρητικά, η Alpine είναι το αουτσάιντερ της αναμέτρησης. Μόλις 1.8 υπερτροφοδοτούμενα λιτρα, με 252 ίππους και 320 Nm ροπής για την εργοστασιακή έκδοση. Υπό κανονικές συνθήκες, απαιτεί 4,3 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη είναι βελτιωμένη από την Litchfield, οπότε τα αντίστοιχα νούμερα φτάνουν στα 300 άλογα και τα 370 Nm ροπής. Και πάλι, το πιο αδύναμο της ομηγύρεως με διαφορά. Αλλά και το πιο ελαφρύ, ζυγίζοντας μόλις 1.100 κιλά! Κάτι που διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο, τόσο στις επιταχύνσεις όσο και την επιβράδυνση!