Tα Suzuki Jimny θεωρούνται από τα καλύτερα «φιλέτα» στην αγορά των μεταχειρισμένων, καθώς κρατάνε την τιμή τους ακόμα και μετά από αρκετά χρόνια στις «πλάτες» τους. Κι αν αυτό ίσχυε για την πρώτη του γενιά, φανταστείτε τι γίνεται με το καινούργιο.
Διαβάστε επίσης: Suzuki Jimny vs Mercedes-AMG G 63 εκτός δρόμου (+video)
Οι μετρ του υπολογισμού της μεταπωλητικής αξίας αυτοκινήτων, CAP Automotive, δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της, στην οποία εμφανίζονται οι υπολογισμένες προβλέψεις της για την απαξίωση των νέων μοντέλων. Τα αποτελέσματα προκύπτουν από ένα σύνολο παραγόντων, όπως διανυθέντα χιλιόμετρα, απήχηση του μοντέλου, κατηγορία στην οποία τοποθετείται εμπορικά, ευρύτητα γκάμας, προϊστορία κλπ. Σύμφωνα με όλα αυτά, το νέο Suzuki Jimny μπορεί με άνεση να κρατήσει πάνω από το 50% της αξίας του μετά από 3 χρόνια. Συγκεκριμένα, η κορυφαία έκδοση GLX (ή SZ5, όπως ονομάζεται στη Μεγάλη Βρετανία) κρατάει το 52% της αξίας της μετά από 3 χρόνια και 60.000 μίλια στο κοντέρ (96.650 χιλιόμετρα).
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102HP
Το ποσοστό ανεβαίνει στο 61% και θέτει νέο ρεκόρ, όταν τα χιλιόμετρα βρίσκονται στον ετήσιο μέσο όρο των 20.000 χιλιομέτρων. Ένα Suzuki Jimny GLX με 60.000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια, δηλαδή, χάνει μόνο το 39% της αρχικής του αξίας. Και λέμε «μόνο» καθώς ο άγραφος νόμος της αγοράς αναφέρει πως με το που στρίψει την γωνία της αντιπροσωπείας ένα καινούργιο αυτοκίνητο, αφήνει πίσω του σχεδόν το 20% της τιμής του. Οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό το πόσο ανθεκτικό αποδεικνύεται το Jimny. Όχι μόνο στις εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά και στον «στίβο μάχης» της αγοράς. Άλλωστε και στην ελληνική αγορά τα παλαιότερα Suzuki Jimny, ακόμα και 10 ετών πωλούνται αρκετά χρήματα (γύρω στις 7.500 ευρώ).
Αναμενόμενο ήταν..
Suzuki είναι…
Δια χειρός Ιαπώνων.