Η νέα Supra μπορεί να έχει δεχθεί επικρίσεις για την γερμανική «ανατροφή» της, όμως ουδείς αμφισβητεί πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και δυνατοτήτων. Εξάλλου, η Toyota κέρδισε άνετα την «ενδοοικογενειακή» μάχη με την BMW και την Z4. Και πάλι, όμως, οι θιασώτες της Supra εξυμνούν τον μυθικό 2JZ-GTE και καταχεριάζουν τον B58B30. Ένας καθ’ ύλην αρμόδιος, ωστόσο, έρχεται να απλώσει βελτιωτική ομπρέλα προστασίας πάνω από το βαυαρικό μοτέρ.
Ο Stephan Papadakis προετοιμάζει αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε επαγγελματικά πρωταθλήματα drift (κορυφαίο εκ των οποίων το Formula Drift), με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα το πισωκίνητο Auris των 1.000 ίππων και 1.152 Nm ροπής. Οπότε η άποψή του επί της δυναμικής των κινητήρων που τοποθετούνται στα μοντέλα της φίρμας από το Αΐτσι, έχει σημασία. Και αναφέρει πως ο 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος της 5ης γενιάς Supra, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με τον θρυλικό πρόγονο.
Ο Ελληνοαμερικανός «γκουρού» εκθειάζει την δομική αντοχή του μπλοκ, το οποίο μαζί με τα έμβολα, τις μπιέλες και τον στρόφαλο υπολογίζει πως είναι αρκετά ανθεκτικά, ώστε να αντέξουν αύξηση της ισχύος στα 1.000 άλογα. Τριπλάσιο φορτίο, δηλαδή, από τα εργοστασιακά δεδομένα.
Από την άλλη, βέβαια, δεν μπορεί να μην σημειώσει την πολυπλοκότητα του κινητήρα. Και όσο πιο πολύπλοκο το μοτέρ, τόσο πιο δύσκολη η βελτίωσή του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στην πολλαπλή εξαγωγής, η οποία είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή, ενώ η πολλαπλή εισαγωγής είναι πλαστική και φέρει πάνω της το intercooler. Επιπλέον η χωροταξία συνθέτει έναν επιπλέον σκόπελο, καθώς ο θερμοστάτης είναι πραγματικά δυσπρόσιτος, όπως και οι τροχαλίες των εκκεντροφόρων.
Παρόλα αυτά, άπαξ και ο B58 «κατέβει» και ασχοληθεί μαζί του μηχανικός περιωπής, ο Παπαδάκης είναι πεπεισμένος πως τα τετραψήφια νούμερα είναι θέμα χρόνου.
loadposition srp