Η Lotus Εvija μπορεί να παρουσιαστεί και ως ρόουντστερ, παρόλο που σχεδόν κανείς δεν θα εκμεταλλευθεί τους 2.000 ίππους της με κατεβασμένη την οροφή.
Του Γιάννη Σκουφή
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ενδείξεις αν στα πλάνα της βρετανικής Lotus που ανήκει στον κινέζικο όμιλο της Geely υπάρχει και μια ανοιχτή έκδοση του ηλεκτρικού hyper car της, της Evija. Το βέβαιο είναι πως έχει ανακοινωθεί η παραγωγή συνολικά 130 μονάδων της σε μια τιμή της τάξης των 1,9 εκατομμυρίων ευρώ η καθεμία. Προ φόρων φυσικά.
Η συνηθισμένη πρακτική που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις -την έχουν εφαρμόσει με επιτυχία άλλο κατασκευαστές -είναι μόλις εξαντληθεί ή τείνει να εξαντληθεί η παραγωγή να παρουσιάζεται και μια ανοιχτή έκδοση.
Το πώς θα μπορούσε να είναι μια Evija roadster μας το δείχνει ο σχεδιαστής Aksyonov Nikita, που προσεγγίζει πολύ ωραία και κυρίως ρεαλιστικά το θέμα. Στην αρχική μας ερώτηση αν πραγματικά κάποιος χρειάζεται ένα ανοιχτό αυτοκίνητο 2.000 ίππων η απάντηση είναι όχι, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις καθοριστικό ρόλο παίζει, μεταξύ άλλων και η ματαιοδοξία.