Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Audi, το μεγάλο SUV e-tron, εντυπωσιάζει με την εμφάνισή του, την πολυτέλεια, τις ανέσεις και τις επιδόσεις του, αλλά και με τον τρόπο που παράγεται και διαφέρει σημαντικά σε πολλά σημεία από εκείνο των αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες.
Την κίνηση του μήκους 4.901 χλστ. και βάρους 2.490 κιλών αμαξώματος του Audi e-tron 55 quattro, αναλαμβάνει ένας πανίσχυρος ηλεκτροκινητήρας μέγιστης απόδοσης 406 ίππων και 664 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,7 δλ., η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση είναι μεταξύ 22,9-26,4 kWh/100 χλμ. Η ενέργεια αντλείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 95 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία έως 411 χλμ. Με την χρήση ταχυφορτιστή, το ηλεκτρικό SUV μπορεί να φτάσει στο 80% της χωρητικότητας των μπαταριών μέσα σε 30 λεπτά.
Πως όμως γίνεται η παραγωγή του υψηλής τεχνολογίας Audi e-tron; Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε πως ξεκινά από την κατασκευή των μπαταριών που τοποθετούνται στο δάπεδο του αυτοκινήτου, έως την στιγμή που θα φύγει έτοιμο για να παραδοθεί σε πελάτη. Το εργοστάσιο στις Βρυξέλλες μοιάζει σε πολλά σημεία σαν χειρουργείο, ενώ θυμίζει και κάτι από ταινίες επιστημονικής φαντασίας, λόγω των ρομπότ που μεταφέρουν διάφορα τμήματα του αυτοκινήτου.
Παρακολουθείστε στο παρακάτω βίντεο την εντυπωσιακή του κατασκευή: