Η αναβίωση του Scirocco αποδείχθηκε φλέβα χρυσού για την VW, καθώς δεν άργησε να εξελιχθεί σε best seller για την ίδια και το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Η εμφάνιση ήταν εκ των βασικότερων λόγων, όμως και οι κινητήρες TSI -ειδικά ο 1.400αρης- έλκυσαν μυριάδες κόσμου στις αντιπροσωπείες της «ΦαουΒε».loadposition srp
Εκτός από τα πολύ καλά νούμερα ιπποδύναμης (122 και 160 ο 1.4 χωρίς και με κομπρέσορα, 200 ο 2λιτρος και 265 στο R), η έφεσή του στην βελτίωση δεν πέρασε απαρατήρητη. Υπάρχουν πολλά Sciroccο που κυμαίνονται στα 200+ άλογα από τον 1.4 TSI, με αρκετά 2λιτρα να φεύγουν πέρα από τα 300. Ένα τέτοιο θα δούμε παρακάτω και αμφιβάλλουμε αν υπάρχει κάποιο πιο «φωνακλάδικο».
Το κατάμαυρο «τούμπανο» είναι από τα πιο πρόσφατα, όντας μοντέλο μετά το facelift του 2014. Εμφανισιακά ξεχωρίζουν οι 20αρες ζάντες, η χαμηλωμένη ανάρτηση και η διπλή απόληξη της εξάτμισης α λα Golf R (ή R32, και τα δυο σωστά είναι). Κάτω από το καπό συναντάμε τον 2λιτρο TSI, βελτιωμένο κατά τα γνωστά πρότυπα (φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση) στους 350 ίππους και τα 475 Nm ροπής. Το σύστημα εξαγωγής της Akrapovich με το anti-lag κάνουν σαφέστατες τις προθέσεις του εν λόγω Scirocco, μοιράζοντας και σεβαστή ποσότητα φλόγας στο μεσοδιάστημα.