Φήμες που κυκλοφόρησαν από βρετανικά Μέσα έχουν σκορπίσει ρίγη συγκίνησης και ενθουσιασμού στους απανταχού petrolheads, οι οποίοι βλέπουν το μέχρι πρόσφατα αδύνατο να μοιάζει πιο πιθανό από ποτέ: το Mitsubishi Evo επιστρέφει!
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar η Mitsubishi σκέφτεται πολύ σοβαρά την αναβίωση της τετρακίνητης rally replica, αξιοποιώντας την συνεργασία της με τις Renault-Nissan. Ο αντικαταστάτης του Evo X αναμένεται να βασιστεί στην πλατφόρμα CMF-C/D F4 της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας, μοιραζόμενο τον κινητήρα από το επόμενο Megane RS. Ο οποίος -πάντα κατά τους Άγγλους- θα είναι 2λιτρος και με απόδοση αρκετά πάνω από 300 ίππους. Δεδομένου ότι το σημερινό RS αποδίδει 280 ίππους στην απλή και 300 στην έκδοση Trophy-R, ο ανωτέρω ισχυρισμός αποκτά βάσιμη υπόσταση. Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι πολλά από τα hyper hatches (Mercedes-AMG A45, Audi RS3, το επερχόμενο Ford Focus RS και το επόμενο Honda Civic Type R) κυμαίνονται στους 400 ίππους και χρησιμοποιούν συστήματα τετρακίνησης, καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει χώρος για ένα Evo που θα επιχειρήσει να βάλει τα πράγματα στην θέση τους.
Κατά πάσα πιθανότητα, η Renault θα προσφέρει την πλατφόρμα και τον κινητήρα, με τους Ιάπωνες να βάζουν το σύστημα τετρακίνησης Super Active Yaw Control (S-AYC).
Βέβαια, στα πρότυπα της εποχής, το πιθανολογούμενο νέο Evo δεν αποκλείεται να είναι υβριδικό. Επίσης, διατηρείται το ενδεχόμενο να δούμε τα θρυλικά γράμματα σε crossover αμάξωμα. Όχι σε τόσο ψηλό παράστημα όσο του Eclipse Cross, αλλά περισσότερο στην κορυφαία έκδοση ενός αντικαταστάτη του ASX. Από την στιγμή, όμως, που τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά για επαναφορά του Evo, μπορούμε μόνο να περιμένουμε. Και να ελπίζουμε!