Κατά την οδήγηση της νέας Porsche 911 Carrera 4S στην Ελλάδα, δυο πράγματα μας έκαναν τρομερή εντύπωση: η ωμή δύναμη των 450 ίππων και η προσήνεια με την οποία μεταφράζεται σε αποτέλεσμα επί του οδοστρώματος. Το τεστ αποφυγής ταράνδου, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελέσει τυπική διαδικασία για ένα αυτοκίνητο με τις δυνατότητες της 911.
Εξοπλισμένη με όλο τον κατάλογο των έξτρα, ήτοι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Stability Management (PASM), ενεργές αντιστρεπτικές Porsche Direct Chassis Control (PDCC) και τετραδιεύθυνση, συν τα ελαστικά 245/35/20 εμπρός και 305/30/21 πίσω, το πέρασμα από τους 3 διαδρόμου αποδείχθηκε «παιχνιδάκι» για το εμβληματικότερο των sportscars. Προφανώς τα 77 χλμ./ώρα δεν λογίζονται καν ως δυσκολία, οπότε περνάμε κατευθείαν στα 80 χλμ./ώρα. Τα οποία, με το PASM ρυθμισμένο στο Sport, επίσης δεν προβληματίζουν στο ελάχιστο. Το μπροστινό παρουσιάζεται «ξυράφι», με την ουρά να περιστρέφεται σεμιναριακά ώστε να βοηθήσει την αλλαγή κατεύθυνσης του αυτοκινήτου.
Μόνο στα 81 χλμ./ώρα και με την ανάρτηση στο πιο μαλακό setup, η 911 θυμίζει κάτι από την πισωμήχανη καταγωγή της, με την ουρά να γλιστράει λίγο παραπάνω παίρνοντας μαζί της κώνους από τον δεύτερο διάδρομο και χαλώντας την είσοδο για τον τρίτο.
Επιστροφή στο Sport και ανέβασμα στα 82 χλμ./ώρα, με το εμβληματικό κουπέ από το Τσουφενχάουζεν να πιστοποιεί το ακλόνητο πάτημα στον δρόμο.