Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι δοκιμές εξέλιξης του υβριδικού hypercar παραγωγής με το οποίο η Toyota θα συμμετάσχει στο επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Η ιαπωνική φίρμα, η οποία κατέκτησε και τον φετινό τίτλο ως η μόνη εργοστασιακή ομάδα που συμμετείχε στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος, εξελίσσει ήδη ένα υβριδικό hypercar, η αγωνιστική εκδοχή του οποίου θα την εκπροσωπήσει την επόμενη σεζόν στο WEC και σε θρυλικούς αγώνες όπως οι 23 ώρες του Le Mans.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το hypercar της Toyota θα δανείζεται το υβριδικό σύνολο που συναντάμε στο αγωνιστικό πρωτότυπο LMP1, αποδίδοντας περίπου 1.000 ίππους.
Στους 750 ίππους αναμένεται να οριστεί η μέγιστη ισχύς της αγωνιστικής εκδοχής του, ακολουθώντας τους κανονισμούς που ορίστηκαν για τη νέα κατηγορία των hypercars του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής.
Στο τελευταίο θα συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, και η Aston Martin, με την αγωνιστικών προδιαγραφών Valkyrie.
Επιστρέφοντας στην Toyota, το hypercar της ιαπωνικής φίρμας πρόκειται να βασιστεί στο πρωτότυπο GR Super Sport, διαθέτοντας μια αποκλειστικά διθέσια διαμόρφωση.
Η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στους επόμενους μήνες και αναμφίβολα πριν την έναρξη του νέου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής.