Ο καταιγισμός ηλεκτρονικών και αυτοματοποίησης των λειτουργιών στα νέα αυτοκίνητα, απαιτεί τα ανάλογα επίπεδα προσαρμογής από τους οδηγούς. Για παράδειγμα, το παραδοσιακό κλειδί τείνει να εκλείψει. Κάτι που τείνει να δημιουργήσει ένα ιδιόμορφο ζήτημα, στο οποίο η Toyota έχει την λύση.
Οι Ιάπωνες, λοιπόν, διαπιστώνουν πως αναπτύσσεται μια τάση στους οδηγούς να αφήνουν τα αυτοκίνητά τους αναμμένα όταν παρκάρουν και φεύγουν! Αυτό συμβαίνει διότι η διαδικασία εκκίνησης-σβησίματος έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με παλιότερα χρόνια. Πλέον δεν υπάρχει το παραδοσιακό γύρισμα του κλειδιού στην μίζα και η αφαίρεσή του στο σβήσιμο, αλλά απλά το πάτημα ενός κουμπιού. Το οποίο πολλές φορές δεν έρχεται ποτέ, καθώς το σύστημα start-stop απενεργοποιεί τον κινητήρα μόλις ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις οι οδηγοί να αφήνουν το αυτοκίνητο σε κατάσταση stand by. Φυσικά μετά το πέρας συγκεκριμένου διαστήματος, το start-stop εκκινεί τον κινητήρα για τις ανάγκες της μπαταρίας. Οπότε έχουμε ένα αυτοκίνητο παρκαρισμένο-κλειδωμένο, αλλά με τον κινητήρα σε λειτουργία.
Βέβαια η πλειονότητα των εν λόγω συστημάτων απενεργοποιούνται αυτόματα μόλις αποσυνδεθεί η ζώνη ασφαλείας του οδηγού, ακριβώς για αυτό τον λόγο. Όμως τα υβριδικά (ειδικά τα plug-in) δεν παράγουν επαρκές επίπεδο θορύβου, ενώ αν είναι και σχετικά δυνατά το ηχοσύστημα δεν αργεί να ξεχαστεί κάποιος. Για αυτούς τους ξεχασιάρηδες, η Toyota θα ενσωματώσει σε κάθε νέο μοντέλο από το 2020 και έπειτα, το Auto Shut Off. Ένα σύστημα που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα, μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, σε περίπτωση που ο οδηγός αφήσει το όχημα δίχως να σβήσει.
Το Auto Shut Off αποτελεί εξέλιξη του Smart Key System, το οποίο χρησιμοποιεί δυο ηχητικές προειδοποιήσεις σε περίπτωση που εντοπίσει αμέλεια του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι όταν αφήσει το αυτοκίνητό του. Θα διαθέτει, μάλιστα, και δυνατότητα λειτουργίας μέσω smartphone, στέλνοντας ειδοποίηση στο κινητό του «ξεχασιάρη».
Εκτός του ASO, η Toyota θα ενσωματώσει και το Automatic Park, το οποίο αναλαμβάνει να θέσει το κιβώτιο στην θέση «Park» (στα αυτόματα), αν ο οδηγός ενεργοποιήσει το χειρόφρενο και αφήσει το όχημα, δίχως να επιλέξει την δέουσα σχέση.