Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί σε πολλά ξενοδοχεία υπάρχει πάντα ένα μικρό σοκολατάκι στο μαξιλάρι; Κι όμως μια ιστορία κρύβεται πίσω από αυτό…
Αν έχετε σταθεί κι εσείς τυχεροί και κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο συναντήσαμε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη -ένα μικρό σοκολατάκι στο μαξιλάρι σας- μάθετε την ιστορία που “κρύβεται” πίσω από αυτή τη γλυκιά χειρονομία.
Σοκολατάκι στα ξενοδοχεία
Η ιστορία και ο ηθοποιός Κάρι Γκραντ
Κάποια στιγμή στις αρχές του 1950, ο ηθοποιός Κάρι Γκραντ βρέθηκε στο πολυτελές Mayfair Hotel στο κέντρο του Σεντ Λούις, μία από τις πολλές φορές που έμενε εκεί. Συνεχώς διάλεγε τη σουίτα του τελευταίου ορόφου και πάντα συναντούσε εκεί μια συγκεκριμένη γυναίκα… Μία από αυτές τις φορές η γυναίκα που συναντούσε ο Γκραντ είχε φθάσει πριν από εκείνον στη σουίτα και ο ηθοποιός είχε φροντίσει σε συνεννόηση με το ξενοδοχείο να της αφήσει σοκολατένια ίχνη. Στο σαλόνι, στην κρεβατοκάμαρα, απέναντι από το κρεβάτι, και φυσικά πάνω στο μαξιλάρι.
Ο διευθυντής του Mayfair έμαθε για το τέχνασμα της σοκολάτας του Γκραντ, πιθανότατα επειδή ο ηθοποιός είχε αναθέσει -κρυφά- σε κάποιον υπάλληλο του ξενοδοχείου να αγοράσει και να τοποθετήσει στο δωμάτιο τα σοκολατάκια. Η ιδέα του άρεσε τόσο πολύ που αποφάσισε να βάζει στα μαξιλάρια των κρεβατιών όλων των δωματίων ένα σοκολατάκι, πουλώντας το μάλιστα σαν μια από τις πολλές, βασικές ανέσεις του ξενοδοχείου.
Επίσης, η ιδέα είχε τόσο μεγάλη επιτυχία, που το ξενοδοχείο προς τιμήν του ηθοποιού, ονόμασε τη σουίτα του «Cary Grant» και το εστιατόριό του «Robie» από τον John Robie, που ήταν ο χαρακτήρας του Κάρι Γκραντ στην ταινία «To Catch a Thief».
Η σουίτα “Cary Grant”
Η φήμη για το σοκολατάκι διαδόθηκε και πολλά ξενοδοχεία υιοθέτησαν την πρακτική, αν και η Mayfair τη διέκοψε μετά από λίγα χρόνια. Πρόσφατα, όμως, όταν το ξενοδοχείο πωλήθηκε και άλλαξε διεύθυνση αλλά και όνομα (πλέον Magnolia Hotel St. Louis), η παράδοση με το σοκολατάκι επανήλθε!
Για τους λάτρεις της σοκολάτας που δεν τους φτάνει ένα μόνο σοκολατάκι, αυτά είναι τα πιο… “σοκολατένια” ξενοδοχεία στον κόσμο!
Γιατί τα ξενοδοχεία παρέχουν σαπούνια και σαμπουάν, όμως ποτέ δεν δίνουν οδοντόκρεμα;
Πολλά ξενοδοχεία και διαμερίσματα παρέχουν προϊόντα όπως σαμπουάν, σαπούνια και λοσιόν; Έχετε αναρωτηθεί όμως γιατί λείπει πάντα ένα απαραίτητο καθημερινά προϊόν, το οποίο είναι η οδοντόκρεμα;
Σύμφωνα λοιπόν με μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, οι ανέσεις που παρέχει το κάθε ξενοδοχείο βασίζονται πάντοτε στα αποτελέσματα ερευνών για τη ζήτηση που υπάρχει από τους καταναλωτές. Με απλά λόγια, στα ξενοδοχεία δεν διατίθεται οδοντόκρεμα, γιατί δεν υπάρχει ζήτηση.
προϊόντα περιποίησης σε ξενοδοχεία
Μάλιστα, μια συγκεκριμένη αλυσίδα ξενοδοχείων ανακοίνωσε ότι προσφέρει πλέον οδοντόκρεμα, αλλά εφόσον αυτό ζητήθηκε από αρκετούς πελάτες της.
Η συνήθης τακτική των ξενοδοχείων είναι αφενός να εξετάζουν τα αιτήματα των πελατών τους και αφετέρου να κάνουν ό,τι και οι ανταγωνιστές τους. Όταν κάποιο ανταγωνιστικό ξενοδοχείο δεν προσφέρει οδοντόκρεμα, γιατί να το κάνει κάποιος στο δικό του;
Επιπλέον, η οδοντόκρεμα δεν ανήκει στα προϊόντα με βάση τα οποία αξιολογείται η ποιότητα ενός ξενοδοχείου. Έτσι εφόσον δεν αποτελεί προτεραιότητα για τους αξιολογητές, οι υπεύθυνοι δεν μπαίνουν σε αυτό το επιπλέον έξοδο.