Μετά την περίοδο της «ψυχρολουσίας» και της γενικότερης επίθεσης που δέχτηκαν τα αυτοκίνητα πετρελαίου, λόγω του Dieselgate αλλά και της συνεχόμενης προώθησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, φαίνεται ότι το άλλοτε κραταιό καύσιμο ανακάμπτει. Η Γερμανία, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης (3.435.778 ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων το 2018), δείχνει ότι επιστρέφει στην παλιά της αγάπη, τα ντίζελ αυτοκίνητα, αν και τα βενζίνης κυριαρχούν με διαφορά.
Τον περασμένο Μάιο ταξινομήθηκαν στη Γερμανία 332.962 αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 9,1% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Τα SUV κυριάρχησαν με άνοδο 33,3% και μερίδιο της αγοράς στο 20% και έφτασαν τα μικρά αυτοκίνητα με 20,5% μερίδιο και αύξηση 1,6%.
Τα αυτοκίνητα πετρελαίου παρουσίασαν το Μάιο 16% άνοδο σε σχέση με πέρυσι και μερίδιο 33,3% της αγοράς, ενώ τα βενζίνης συγκέντρωσαν 59,0% μερίδιο. Ακολούθησαν τα υβριδικά με μερίδιο 5,8%, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν σημαντική πρόοδο με 100% άνοδο και 4.630 ταξινομήσεις, όμως αντιπροσωπεύουν μόνο το 1,4% της αγοράς.
Μεταξύ των μαρκών αυτοκινήτου, η Volkswagen παραμένει παραδοσιακά στην πρώτη θέση με 60.906 ταξινομήσεις το Μάιο και πτώση -4,6%. Ακολούθησαν η Mercedes με 29.793 ταξινομήσεις (+9,5%) και η BMW με 26.995 ταξινομήσεις και τεράστια άνοδο 41,9%.