Το πρώτο Audi S4 (με κωδική ονομασία B5) είναι από τα πλέον αγαπημένα της βελτιωτικής σκηνής. Βοηθά και το γεγονός πως η μετατροπή του σε RS4 είναι πανεύκολη, με λίγες μόνο βελτιώσεις στον 2.7 V6 Biturbo ώστε να φτάσει τα 380 άλογα από τα 265. Από εκεί μέχρι τα 1.000, όμως, είναι μεγάλη απόσταση. Όπως και στα 300 χλμ./ώρα.
Η Hannover Hardcore δεν έχει τέτοια προβλήματα, παίρνοντας ένα S4, αλλάζοντας τουρμπίνες, σύστημα ψεκασμού, αντλία βενζίνης, intercooler, έμβολα, μπιέλες, συμπλέκτη και τα περισσότερα βαρέα μέταλλα κινητήρα και μετάδοσης, φτάνοντας την απόδοση στους 1.000 ίππους! Δεν είναι το πρώτο μεταλλαγμένο S4 που βλέπουμε, καθώς ένας συγγενής παρόμοιου βεληνεκούς τα έχει ήδη βάλει με την Bugatti Chiron, επιδεικνύοντας μάλιστα εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Το ίδιο εντυπωσιακός είναι ο ρυθμός επιτάχυνσης του εν λόγω σεντάν από το Ίνγκολσταντ, με τα 300 χλμ./ώρα να εμφανίζονται στο κοντέρ από στάση σε μόλις 16 δλ! Ενδεικτικά, η Chiron θέλει 13,6 δλ. για την ίδια μέτρηση ενώ το ταχύτερο εργοστασιακό Audi, το R8 V10 Plus των 620 ίππων, απαιτεί πάνω από 10 δλ. περισσότερα (0-300 χλμ./ώρα σε 28,4 δλ.)!
{loadposition srp}