To Honda HR-V είναι ένα από τα πιο σπιρτόζικα και καλοστημένα compact crossover της αγοράς, με τα σπορ χαρακτηριστικά να μην λείπουν –όπως είχαμε διαπιστώσει και κατά την αναλυτική δοκιμή του. Στοιχεία που επαληθεύτηκαν πανηγυρικά στην δοκιμασία της απότομης αλλαγής λωρίδας, αφού πρώτα χρειάστηκε μια προσαρμογή από τον οδηγό.
Οι εντολές που θα δώσει ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι μπορεί να αποδειχθούν κρίσιμες για την εικόνα που μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο. Δείτε το HR-V, για παράδειγμα. Αρχικά, οι κινήσεις είναι βεβιασμένες και προκαλούν ανισορροπία στην διαχείριση των φορτίων από την ανάρτηση, στέλνοντας το ιαπωνικό crossover να χτυπήσει 2 κώνους (τον έναν με το πλάι) και κάνοντας τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να φαντάζει ελλιπής. Στην συνέχεια ο οδηγός αλλάζει (μεγάλο σφάλμα του km77.com, καθώς ο ίδιος οδηγός πρέπει να εκτελεί μια δοκιμή από την αρχή μέχρι το τέλος) και ξάφνου, το μικρομεσαίο Honda μεταμορφώνεται.
Τα 78 χλμ./ώρα, που μέχρι εκείνη την ώρα φαίνονταν «βουνό», μετατρέπονται σε τυπική διαδικασία. Το αυτοκίνητο «κάθεται» στην ανάρτηση, ελισσόμενο με χάρη στους 3 διαδρόμους. Αντίστοιχα αποτελέσματα και στα 79 χλμ./ώρα, ενώ για ένα «τσακ» δεν πέρασε την διαδικασία στα 81 χλμ./ώρα, πιστοποιώντας την έφεση που έχει το HR-V στο στρίψιμο. Αρκεί να υπάρχει ο κατάλληλος άνθρωπος στο αριστερό κάθισμα.