«Μεγάλα καράβια – μεγάλες φουρτούνες» λέει ο θυμόσοφος λαός. Στην περίπτωση της McLaren Senna αντικαθιστούμε το «μεγάλες» με «πανάκριβες» και έχουμε την ιδανική περιγραφή.
Ο Manny Khoshbin είναι ένας εξαιρετικά εύρωστος οικονομικά επιχειρηματίας και διαβόητος συλλέκτης αυτοκινήτων. Όταν ήρθε η ώρα να δαπανήσει το 1 εκατομμύριο που απαιτείται για την αγορά της McLaren Senna, δεν μπορούσε να πάρει μία σαν τις υπόλοιπες 499 που θα διατεθούν. Χώρια που με ένα όνομα σαν αυτό, χρειάζεται η ανάλογη απόδοση τιμών. Οπότε ο Khoshbin επέλεξε να ντύσει το βρετανικό hypercar στα χρώματα της MP4/4 και να βάλει τον αριθμό «12» στις πόρτες, αποδίδοντας φόρο τιμής στο μονοθέσιο με το οποίο ο αλησμόνητος Ayrton Senna κέρδισε το πρώτο του Grand Prix με την McLaren – και μετέπειτα τon πρώτο του τίτλο στην F1.
H βαφή κόστισε το απίστευτο ποσό των 250.000 δολαρίων, όμως δεδομένου πως μιλάμε για ανθρακόνημα και γενικότερα δύσκολες επιφάνειες -συν το γεγονός ότι σε αυτοκίνητα του είδους, κάθε είδος προαιρετικού εξοπλισμού υπερκοστολογείται- θα μπορούσαμε να πούμε πως εν μέρει δικαιολογείται.
Αυτό που είναι αδιανόητο να χωρέσει ο ανθρώπινος νους, είναι τα χρήματα που ζήτησε η βρετανική εταιρία για να εξοπλίσει την Senna με ένα…παγούρι. Υπό κανονικές συνθήκες και αναλόγως μάρκας, κοστίζει από 2 μέχρι 20 ευρώ – με τα τελευταία να θεωρούνται «φαρμακείο». Πόσo κάνει αυτό της McLaren; 7.000 δολάρια! Αλλιώς, 6.300 ευρώ! Οι Άγγλοι δεν κάνουν καν την προσπάθεια να δικαιολογηθούν. Απλά κοστολογούν το προϊόν τους στον «Θεό» κι όποιος θέλει το παραγγέλνει. Το παγούρι είναι μέρος ενός συστήματος παροχής νερού στον οδηγό, ανάλογα με αυτά που συναντάμε στα αγωνιστικά της κατηγορίας GT3.
Πέρα από το αδιανόητο ποσό που απαιτείται για να πίνει κανείς νερό μέσα στην Senna, ο Khoshbin μας ξεναγεί στο γκαράζ του και μας δείχνει από κοντά το μοναδικό δημιούργημα της McLaren Special Operations.