H υβριδική SF90 Stradale αποτελεί το νέο κόσμημα της ιταλικής μάρκας και εντυπωσιάζει με την ασύλληπτη αισθητική της και με επιδόσεις, που παραπέμπουν σε Formula 1.
Να ανακοινώνεις, ότι σκοπεύεις να λανσάρεις ένα νέο μοντέλο, που θα κοστίζει πάνω από 700.000 ευρώ και οι παραγγελίες να ξεπερνούν «στα τυφλά» τις 2.000, αυτό μπορεί να το πετύχει μόνο η Ferrari. Τελικά η επίσημη αποκάλυψη της SF90 Stradale δικαίωσε τους τολμηρούς –και ζάπλουτους- λάτρεις της ιταλικής μάρκας, που προχώρησαν σε αυτές τις παραγγελίες, καθώς μιλάμε για ένα εξωπραγματικά όμορφο μοντέλο και με προδιαγραφές ανώτερες ακόμη και από εκείνες της –επίσης κορυφαίας- LaFerrari.
Η υβριδική SF90 Stradale αποτελεί τον ορισμό του απόλυτου υπεραυτοκινήτου με την ιδιαίτερη προσέγγιση των Ιταλών και προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα, που απαιτούν τεχνολογίες αιχμής, συνδεσιμότητα και σεβασμό στο περιβάλλον, μαζί βεβαίως με απαράμιλλες επιδόσεις και μοναδική οδηγική απόλαυση. Το υβριδικό δημιούργημα των μηχανικών από το Μαρανέλο συνδυάζει τον V8 Biturbo κινητήρα της F8 Tributo των 780 ίππων με άλλους τρεις ηλεκτροκινητήρες βγάζοντας έτσι μία συνολική απόδοση 1.000 αλόγων.
Οι δύο από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στους εμπρόσθιους τροχούς και η κατανομή της ισχύος μέσω του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τις 8 σχέσεις γίνεται στον μπροστινό άξονα. Εννοείται, ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης, χρησιμοποιώντας τον κόκκινο, περιστροφικό διακόπτη eManettino στο τιμόνι.
Η μπαταρία Ιόντων Λιθίου είναι μικρή, μόλις 9,7 kWh, ωστόσο εξασφαλίζει στο πρόγραμμα eDrive μία αυτονομία της τάξης των 25 χιλιομέτρων μόνον με τους δύο μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες του αυτοκινήτου και με τον κόφτη να ενεργοποιείται στα 135 χλμ./ώρα, για εξοικονόμηση ενέργειας.
Όπως προαναφέραμε, η SF90 Stradale είναι βελτιωμένη στα σημεία σε σύγκριση με τη LaFerrari, καθώς ζυγίζει 15 κιλά λιγότερο (1.570 κιλά σύνολο) και διαθέτει 30 κιλά περισσότερη κάθετα παραγόμενη δύναμη στην πίσω άξονα, για να «βεντουζάρει» με απόλυτο τρόπο στον δρόμο, κάτι που οφείλεται κυρίως στην πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα. Οι επιδόσεις αγγίζουν τα όρια της Formula 1 και η επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.
Απίστευτη δουλειά έχει γίνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου η ποιότητα των υλικών και το προσεγμένο φινίρισμα υπογραμμίζουν τον μοναδικό χαρακτήρα του νέου μοντέλου της Ferrari. Το τιμόνι θα μπορούσε να προέρχεται κάλλιστα από μονοθέσιο της Formula 1, συσσωρεύοντας πάνω του ένα πλήθος διακοπτών για τον έλεγχο σχεδόν όλων των λειτουργιών του ιταλικού υπεραυτοκινήτου, ενώ από άλλη διάσταση μοιάζει να έρχεται η τεράστια οθόνη των 16 ιντσών απέναντι από τον οδηγό με ψηφιακά όργανα αντί των παραδοσιακών στρογγυλών αναλογικής τεχνολογίας. Mία συμβολική επιλογή για ένα επετειακό μοντέλο για τα 90 χρόνια ζωής της Ferrari!
Τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις
V8 Biturbo κινητήρας βενζίνης, 3.990 κ.εκ., μέγιστη ισχύς 780 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή στρέψης 800 Nm στις 6.000 σ.α.λ., ισχύς ηλεκτροκινητήρων 220 ίπποι, αυτονομία με τη μπαταρία 25 χιλιόμετρα, οκτατάχυτο αυτόματο σαζμάν διπλού συμπλέκτη, 0 – 100 χλμ./ώρα σε 2,5’’ και 0 – 200 χλμ./ώρα σε 6,7’’, τελική ταχύτητα 340 χλμ./ώρα.