Για την ακρίβεια, το The Fast and the Furious «των φτωχών» μιας και το εν λόγω Camry χρειάζεται αρκετή δουλειά για να σταθεί ικανό να πέσει στα χέρια του Vin Diesel ή του The Rock.
Δείτε ακόμα: Πόσα Toyota έχουν παραχθεί σε Ευρώπη – Τουρκία;
Εμφανισιακά, το ιαπωνικό μεσαίο -που θα διαδεχθεί το Avensis και στα μέρη μας– διαθέτει το απαραίτητο οπτικό (βλέπε «καγκούρικο») πακέτο: τεράστια αεροτομή, αυτοκόλλητα, φευτοδιαχύτης και μορφοποιητής αέρα στο τέλος της οροφής, α λα Mitsubishi Lancer Evo 9. Οι ζάντες έχουν παραμείνει εργοστασιακές και πάσα άλλη μετατροπή στο αμάξωμα απουσιάζει, υποδηλώνοντας «τρύπες» στον προϋπολογισμό. Στον πίσω προφυλακτήρα παρατηρούμε κάτι σαν αεραγωγούς, που φαίνονται κακή κόπια των πλευρικών που συναντούσαμε στην Mercedes SLR McLaren, και στο προφίλ του Camry «δεσπόζει» το αυτοκόλλητο που θυμίζει μπούσουλα από χειροτεχνίες.
Στα μηχανικά μέρη φαντάζει να υπάρχουν αλλαγές, οπότε κάτω από το καπό υπάρχει σίγουρα ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.5 λίτρων. Αν λειτουργεί σε κύκλο Otto, αποδίδει 203 ίππους. Αν λειτουργεί σε αυτόν του Attkinson, συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και συνδυαστικά αποδίδουν 218 ίππους. Η κορυφαία έκδοση με τον 3.5 V6 δεν είναι, καθώς οι ζάντες φανερώνουν πως πρόκειται για 2.5αρι Camry. Πάντως πολύ καλύτερη δουλειά στην βελτίωση του διαχρονικού best seller της έχει κάνει η ίδια η Toyota, με το πακέτο TRD.