O περιστροφικός κινητήρας, από φιλοσοφίας κατασκευής, έχει περιορισμούς στο εύρος των βελτιώσεων που μπορεί να δεχθεί. Ο 13B που συναντάμε στις πρώτες 2 γενιές του Mazda RX-7 έχει αποδώσει πολύ μεγάλα νούμερα σε δυναμόμετρα, τα οποία ωστόσο σπάνια ξεπερνούν τα 600 άλογα – πάντα στην κανονική του διάταξη, με τους 2 ρότορες. Τι γίνεται όταν αυτοί διπλασιαστούν;
Συμβαίνει σχεδόν το αντίστοιχο στην ιπποδύναμη. Το RX-7 που θα ακούσουμε να λυσσομανάει και θα δούμε να «πυρπολεί» τον χώρο πέριξ του δυναμόμετρου, είναι ένα από τα πολύ λίγα τετραρότορα που κυκλοφορούν. Φυσικά οι βελτιώσεις συνεχίζονται σε κάθε επίπεδο, με τις νέες τουρμπίνες της Garrett και τον άγραφο εγκέφαλο να φροντίζουν για την αγαστή παροχή «διεγερτικών» στον Wankel κινητήρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργεί σε 4 διαφορετικά προγράμματα. Στην ηπιότερη ρύθμιση, το μοτέρ αποδίδει 530 ίππους στους τροχούς από μόλις 0,5 bar στα τούρμπο. Ο διπλασιασμός της πίεσης (1 bar) στέλνει την ισχύ κοντά στους 800 ίππους (775), για να τους ξεπεράσει κατά 50 με το barόμετρο να δείχνει 1,2. Οι «πύλες της Κολάσεως» ανοίγουν στα 1,4 bar, απελευθερώνοντας την μήνη 950 καβαλάρηδων και καθιστώντας το συγκεκριμένο ένα από τα ισχυρότερα «Batmobiles» στον πλανήτη!
Τα προβλήματα, μάλιστα, δεν έλειψαν, με το κιβώτιο να παρουσιάζει δυσλειτουργία μεταξύ 2ης και 3ης δυναμομέτρησης. Ευτυχώς δεν ήταν κάτι μη άμεσα αντιμετωπίσιμο, με το FD3S να επιστρέφει στα ράουλα και να τα βασανίζει.
{loadposition srp}