Δεν χρειάζονται περιττά λόγια για την κορυφαία Porsche της εποχής μας. Κρατάει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring (έστω και σε ελαφρώς ημιαγωνιστική μορφή), κοντράρει άνετα hypercars με τις επιδόσεις της και θέτει τόσο ψηλά τον πήχη, ώστε η επόμενη 911 GT2 RS θα πρέπει να κάνει πραγματικά υπέρβαση για να την ξεπεράσει. Για την ακρίβεια, αυτή την στιγμή το μόνο μοντέλο από το Τσουφενχάουζεν που την απειλεί είναι…ο ίδιος της ο εαυτός.
Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος boxer των 3.8 λίτρων αποδίδει 700 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής μεταξύ 2.500 – 4.500 σ.α.λ. Ισχύς που φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη κι εξασφαλίζει επιδόσεις της τάξης των 2.8 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα. Βέβαια η τελική δεν ήταν το ζητούμενο στην εξέλιξη της GT2 RS, αλλά η ταχύτητα στις στροφές, η μηχανική πρόσφυση και η αεροδυναμική απόδοση. Κατά την Porsche. Κατά την πραγματικότητα, η κορωνίδα της γερμανικής εταιρίας ξεπερνάει με χαρακτηριστική ευκολία το εργοστασιακό νούμερο.
Στον αεροδιάδρομο της NASA, στην Φλόριντα, η GT2 RS ξεπέρασε τα 350 χλμ./ώρα, φτάνοντας τα 352.4 χλμ./ώρα – αφού πρώτα είχε επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ., στα 250 εντός 15 δλ. και στα 320 χλμ./ώρα σε 29 δλ. Ο διάδρομος, που έχει κατασκευαστεί για απο/προσγειώσεις διαστημικών λεωφορείων, φτάνει τα 5,14 χιλιόμετρα σε μήκος και αποδείχθηκε ιδανικός για την θηριώδη 911, ώστε να ξεδιπλώσει τα ταλέντα της.