Συνεχώς αλλάζουν τα δεδομένα στο χάρτη των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, όπου φαίνεται μια συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση στα SUV, στα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης αλλά και στα ηλεκτρικά. Ωστόσο, τον περασμένο Μάρτιο οι συνολικές ταξινομήσεις έπεσαν κατά 3,6% -για 7ο συνεχόμενο μήνα- ενώ και το πρώτο 3μηνο του 2019 υπήρξε μείωση κατά 3,2% στα 4,13 εκατομμύρια οχήματα.
Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου συνέχισαν να χάνουν έδαφος, καθώς το Μάρτιο το μερίδιό τους στην Ευρώπη έφτασε το 31% (έναντι 36,2% το Μάρτιο του 2018 και 44,8% το Μάρτιο του 2017), το χαμηλότερο από τον Σεπτέμβριο του 2000. Κερδισμένα είναι τα οχήματα βενζίνης με μερίδιο 60%, ενώ για πρώτη φορά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα (BEV, PHEV, HEV) ξεπέρασαν το φράγμα των 100.000 ταξινομήσεων και συγκεκριμένα έφτασαν τις 125.400 ταξινομήσεις. Μεγαλύτερη μείωση στα ντίζελ αυτοκίνητά τους είδαν οι μάρκες Mercedes, Renault, Peugeot, Ford και Land Rover, ενώ αντιθέτως οι Volkswagen, Skoda και SEAT αύξησαν τις ταξινομήσεις τους.
Τα SUV συνέχισαν την ανοδική τους πορεία με μερίδιο 36,8% της Ευρωπαϊκής αγοράς το Μάρτιο του 2019 (33,8% πέρυσι) και 650.300 ταξινομήσεις, οι οποίες το πρώτο 3μηνο του 2019 έφτασαν τα 1,53 εκατομμύρια οχήματα (+6,8%). Τις πιο πολλές ταξινομήσεις το πρώτο 3μηνο του 2019 έχουν συγκεντρώσει στα μικρά SUV το VW T-Roc (589.000), στα μικρομεσαία SUV το Nissan Qashqai (650.000), στα μεσαία SUV το Volvo XC60 (222.000) και στα μεγάλα SUV η BMW X5 (67.000).
Στην πρώτη θέση της συνολικής κατάταξης παρέμεινε για ακόμα μία φορά το VW Golf με 46.364 ταξινομήσεις (-14% σε σχέση με το Μάρτιο του 2018), στη 2η θέση βρέθηκε και πάλι το Renault Clio (39,744) και στην 3η θέση το VW Polo (31,613).
Όσον αφορά τις ταξινομήσεις ανά χώρα, στις περισσότερες υπήρξε πτώση τόσο το Μάρτιο του 2019, όσο και το πρώτο 3μηνο του έτους. Δανία, Νορβηγία και Ρουμανία έχουν σημειώσει μεγάλη άνοδο, ενώ στο αντίθετο άκρο έχουν βρεθεί Λιθουανία, Φινλανδία, Κροατία και Σουηδία.