Προς ανακύκλωση θα οδηγηθούν χιλιάδες αυτοκίνητα της Volkswagen, καθώς γύρω στα 17.000 οχήματα (άλλες πηγές αναφέρουν λιγότερα) τα οποία πωλήθηκαν μεταξύ 2006 και 2018 δεν έπρεπε να είχαν πωληθεί.
Αυτά τα μοντέλα προέρχονταν από σειρές προπαραγωγής, τα οποία κανονικά δεν διατίθενται προς πώληση, διότι αφού βγουν από το εργοστάσιο θα πρέπει μετά να χρησιμοποιηθούν ως εκθεσιακά και κατόπιν να αποσυναρμολογηθούν και να πάνε για ανακύκλωση. Ωστόσο η VW αντί θα τα πάει για σκραπ τα πούλησε ως μεταχειρισμένα και τώρα κάποια τα παίρνει πίσω, ανάλογα την κατάστασή τους.
Όσα χρειάζονται μόνο ενημερώσεις λογισμικού ή αναθεώρηση του συστήματος πλοήγησης παραμένουν στους κατόχους τους, ενώ όσα παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές από τα μοντέλα παραγωγής τελικά θα καταστραφούν. Η VW είχε δηλώσει το Δεκέμβριο του 2018 όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο, ότι τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να πωληθούν νόμιμα αν είχε τεκμηριώσει τις διαφορές τους με τις αρμόδιες αρχές, αλλά δεν το έπραξε για πάνω από 10 χρόνια.
Τα προπαραγωγής αυτοκίνητα υπάρχουν διάσπαρτα σε όλο τον κόσμο και η VW αφού τα εντοπίσει τα αγοράζει και μετά τα καταστρέφει. Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, οι κάτοχοι τον VW προπαραγωγής αποζημιώνονται με ένα ποσό κοντά στην αρχική τιμή αγοράς ή με ένα νέο αυτοκίνητο παρόμοιων προδιαγραφών.
Από τα χιλιάδες αυτά μοντέλα της VW που κανονικά δεν έπρεπε να πουληθούν, κάποια (57 συνολικά) έφτασαν στην πόλη Καζάν της Ρωσίας και συγκεκριμένα στον ντίλερ TransTechService. Στο βίντεο που τραβήχτηκε εκεί βλέπουμε ένα Passat CC να πιάνεται στη δαγκάνα του γερανού για να φορτωθεί στην καρότσα του φορτηγού και να πάει να διάλυση και ανακύκλωση.
Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο: