O όρος «ιπποδύναμη» πηγάζει από τα τέλη της δεκαετίας του 18ου αιώνα, όταν ο Σκωτσέζος μηχανικός James Watt χρειαζόταν μια μονάδα μέτρησης έργου, προκειμένου να εξετάζει την ισχύ των ατμομηχανών. Στο πέρασμα των αιώνων καθιερώθηκαν δυο τύποι: η μηχανική ιπποδύναμη, που ισούται με 745,7 Watt, και η μετρική, που ισοδυναμεί με 735,5 Watt. 1 ίππος αντιστοιχεί στο έργο που απαιτείται για να σηκωθεί ένα κουτί 250 κιλών (550 λιβρών), σε ύψος 1 ποδός (30,5 εκατοστά) μέσα σε 1 δευτερόλεπτο.
Πέρα από τα στυγνά μαθηματικά και τα μετρητικά δεδομένα, η πραγματική ιπποδύναμη είναι αυτή που θα παρακολουθήσουμε στα αποκαλυπτικά πλάνα. Σε κάποια επαρχία της Γαλλίας, ένα Ford Focus βρέθηκε σχεδόν ολόκληρο μέσα σε χαντάκι. Για την ακρίβεια, μόνο ο πίσω αριστερός τροχός έμεινε εκτός, αλλά στον αέρα. Αν ήταν τετρακίνητο, θα υπήρχε ελπίδα να ξεκολλήσει με ίδια μέσα. Ενδεχομένως, και στην έκδοση Active, με την υψηλότερη απόσταση από το έδαφος και τo πρόγραμμα Slippery. Όμως στην προκειμένη, το συνηθισμένο χάτσμπακ αμάξωμα δεν θα μπορούσε να βγει με τίποτα από την δυσχερή θέση, χωρίς εξωτερική παρέμβαση. Και εδώ αναλαμβάνει η πηγαία ιπποδύναμη.
Η πιο αδύναμη έκδοση του Focus στην χώρα μας, διαθέτει 95 ίππους από τον 1.500αρη ντίζελ EcoBlue. Σε άλλες αγορές, υπάρχει ο 1.000αρης EcoBoost με 85 ίππους. Όπως αποδεικνύεται, μόλις 1 αυθεντικός αρκεί. Το συγκεκριμένο άλογο, βέβαια, φαίνεται ιδιαίτερα καλοζωισμένο. Οπότε η άνεση με την οποία τραβάει τα 1.200+ κιλά του γερμανικού μικρομεσαίου.
Dépannage pendant les Equi Trait jeune Lamballe 2019
Δημοσιεύτηκε από Jerome Mouret στις Δευτέρα, 8 Απριλίου 2019