Μπορεί να θεωρείται αυτονόητο, ή απολύτως αναμενόμενο, για ένα αυτοκίνητο με σπορ προσανατολισμούς να διαπρέπει στην δοκιμασία απότομης αλλαγής λωρίδας, όμως παραδείγματα όπως η Alpine A110 αποδεικνύουν πως ο κανόνας συνοδεύεται από εξαιρέσεις. Ένας άλλος κανόνας, θέλει τα Ford να είναι «μάστορες» στο στρίψιμο. Και το Fiesta ST δεν αποτελεί εξαίρεση.{loadposition Fordcarcenter}
Ειδικά από την στιγμή που στο τεστ αποφυγής ταράνδου έχει διαπρέψει η -άλλοτε σεσημασμένη- Mustang, ενώ το Focus 1.0 EcoBoost ξεπέρασε το RS στην ίδια διαδικασία. To κορυφαίο Fiesta δύσκολα δεν θα συνέχιζε την εξαιρετική παράδοση του «Μπλε Οβάλ», έχοντας ως παρακαταθήκη τον τίτλο του καλύτερου μίνι-hot hatch της αγοράς. Όπερ και εγένετο, με τα 77 χλμ./ώρα του km77.com να μην απασχολούν το σουπερμίνι της Ford και τα 80 να αναδεικνύουν την ευελιξία του πλαισίου και την μαεστρική ρύθμιση της ανάρτησης. Ακόμα και στα 81, αλλά και τα 82 χλμ./ώρα, το μικρότερο ST διεκπεραιώνει με άνεση την αλλαγή κατεύθυνσης, αν και στη δεύτερη περίπτωση μια ανεπαίσθητη τάση υποστροφής στέλνει τον εμπρός δεξιά τροχό στον πρώτο κώνο του δεύτερου διαδρόμου.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι δοκιμαστές εξυμνούν τον τρόπο με τον οποίο ελίσσεται το Fiesta ανάμεσα στις κορύνες, με την ουρά να μετακινείται τόσο όσο να βοηθήσει την περιστροφή του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης, με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας να παραμένει θεατής στο σύνολο της δοκιμασίας.