H δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης. Κυριολεκτικά, μπορούν να ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις, με την καταξίωση από την καταστροφή να απέχει ένα ποστάρισμα: είτε πρόκειται για πολιτικό, είτε για αθλητή, είτε για αυτοκινητοβιομηχανίες. Ειδικότερα για το Facebook, μία φίρμα αποδείχθηκε πιο αγαπητή από όλες. Και δεν είναι κάποια από αυτές που έχουμε συνηθίσει.
Βάσει των αντιδράσεων στα ποσταρίσματα, λοιπόν, η Dodge αναδεικνύεται ως η πιο αγαπημένη όλων. Συγκεκριμένα, η παρουσία των Αμερικανών στο Facebook συγκέντρωσε 461.187 καρδούλες (το «Τέλειο» στις αντιδράσεις, αλλιώς), με την δεύτερη Mercedes να ακολουθεί από απόσταση σχεδόν 100.000 καρδιών (382.629). Η πρωτιά της Dodge μάλιστα αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα, αν συνυπολογίσει κανείς πως όλα αυτά τα «Τέλεια» αντιστοιχούν σε μόλις 408 ποσταρίσματα για όλο το 2018!
Ο λόγος, φυσικά, για την αγάπη του κοινού δεν είναι άλλος από τα κτηνώδη muscle cars της αμερικανικής φίρμας. Ιδιαίτερα τα story με το Dodge Demon των 840 ίππων και 959 Nm ροπής, «έριξαν» τους servers. Αναμενόμενο, βέβαια, για ένα αυτοκίνητο που έκανε παγκόσμιο ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής σε 3 διαφορετικές μετρήσεις: 0-100 χλμ./ώρα (2,3 δλ.), 0-400 μέτρα (9,65 δλ. με ταχύτητα εξόδου 225 χλμ./ώρα) και 1,8 G φορτίου κατά την επιτάχυνση.
Όχι ότι τα απλά Hellcat (Charger και Challenger) των 707 ίππων πήγαν πίσω σε απήχηση, ενώ το ίδιο συνέβη και με τον SUV «εκτελεστή», που έχει το ίδιο μοτέρ με τα Hellcat αλλά ονομάζεται Jeep Grand Cherokee Trackhawk (δεν εμφανίστηκε πολύ στο Facebook, καθότι μοντέλο της Jeep, όμως λόγω κοινής καταγωγής αναφέρθηκε – με μεγάλη επιτυχία).
Το πλέον λαοφιλές βίντεο τιτλοφορείται «Respect the Beast», έχει διάρκεια 49 δευτερολέπτων και μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει 95 χιλιάδες προβολές, με τις καρδούλες στις αντιδράσεις να αντιστοιχούν σε 11.000 άτομα! Δείτε και αγαπήστε
Respect the beast.
Δημοσιεύτηκε από Dodge στις Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2018