Μπορεί να γνωρίζουμε το Jimny τα τελευταία 20 κάτι χρόνια, όμως η ιστορία του ξεκινά πολύ παλιότερα. Από την δεκαετία του 70, συγκεκριμένα. Μόνο που τότε, το «κατσίκι» της Suzuki είχε πολλούς «νονούς».
Carribean, Santana, Katana, Fox, Potohar, είναι μερικά από το ονόματα που συνόδευαν το Jimny σε διάφορες αγορές. Εμείς το μάθαμε και αγαπήσαμε ως «Samurai». Η κωδική ονομασία του μοντέλου ήταν SJ410/413, με την δεύτερη που διέθετε το μεγαλύτερο μοτέρ των 1.300 κυβικών και 64 ίππων, να κερδίζει την επωνυμία του ιπποτικού Ιάπωνα πολεμιστή. Και τώρα ήρθε η ώρα, το Jimny 3ης -και όχι 2ης- γενιάς να γνωρίσει τον πρόγονό του.
Έναν πρόγονο που, παρότι απέχει 30 χρόνια, παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με το σύγχρονο μοντέλο: πλαίσιο τύπου σκάλας, άκαμπτοι άξονες εμπρός-πίσω, βοηθητικό κιβώτιο «κοντών» σχέσεων. Το μοτέρ στο συγκεκριμένο είναι το μικρότερο, του 1 λίτρου και 45 ίππων. Απόδοση που μπορεί να μην φαντάζει ιδανική για εκτός δρόμου αυτοκίνητο, όμως με βάρος που δεν υπερβαίνει κατά πολύ τα 800 κιλά και αρωγό την σφιχτή κλιμάκωση του κανονικού κιβωτίου (άλλο ένα κοινό σημείο με το σημερινό Jimny), το Samurai ζει και αναπνέει για εδάφη πέρα από την άσφαλτο.