Η Nissan επαναφέρει τον θρυλικό RB26 DETT!


Οι Ιάπωνες είναι πολύ ευαίσθητοι με την ιστορία και την κληρονομιά τους. Για παράδειγμα, η Nissan δεν λησμονεί τα αυτοκίνητα που έχτισαν τον μύθο του Skyline και τον Απρίλιο του 2017 ανακοίνωσε πως ξεκινάει το πρόγραμμα Nismo Heritage Parts, το οποίο αφορά στην κατασκευή γνήσιων ανταλλακτικών για μοντέλα όπως το Skyline GT-R R32. Πλέον το ίδιο ισχύει και για το μυθικό R34, αλλά και το αδικημένο R33, για τα οποία διαθέτει συνολικά πάνω από 160 κωδικούς ανταλλακτικών έκαστο, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα από μηχανικά μέρη.{loadposition nissan}

Ένας από τους 160 κωδικούς, είναι και ο σημαντικότερος. Κι αυτό γιατί αφορά όχι απλά σε ανταλλακτικό, αλλά στον ίδιο τον κινητήρα, τον θρυλικό/ανεπανάληπτο/αξεπέραστο RB26DETT! Τo twinturbo 6κύλινδρο εν σειρά μοτέρ των 2.6 λίτρων εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1989, κάτω από το καπό του Skyline GT-R R32. Η απόδοσή του ήταν 280 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. και 353 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ., η οποία μέχρι το τέλος της παραγωγής του R34 το 2004, έφτασε τους 330 ίππους (άλλο που οι Ιάπωνες ισχυρίζονταν στα χαρτιά πως τηρούσε την εγχώρια «συμφωνία κυρίων» των 280 ίππων) και τα 390 Nm ροπής. Αυτά για τα εργοστασιακά νούμερα, καθώς ο RB26 άφησε εποχή στον κλάδο της βελτίωσης και ενίσχυσε τα μάλα την ανάπτυξη ολόκληρου του χώρου, με αποδόσεις που έφταναν ή ξεπερνούσαν ακόμα τα 1.000 άλογα!

Κύριος υπαίτιος για αυτή του την έφεση είναι το μπλοκ από χυτοσίδηρο, το οποίο εμφανίζει παροιμοιώδη αντοχή στα φορτία και επιτρέπει την ανάπτυξη των ακραίων πιέσεων και θερμοκρασιών που απαιτούν τα βαρέως βελτιωμένα αυτοκίνητα. Η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, ενώ οι δυο υπερτροφοδότες λειτουργούν σε σειριακή λειτουργία και πίεση 0.69 bar, με 0.97 bar overboost για λίγα δευτερόλεπτα. H ονομασία του κινητήρα, δε, αντιπροσωπεύει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του: RB ήταν η κωδική ονομασία των εν σειρά 6κύλινδρων της Nissan, 26 για την χωρητικότητα των 2.6 λίτρων, D για την παρουσία επικεφαλής διπλών εκκεντροφόρων (dual overhead), Ε για τον ηλεκτρονικό ψεκασμό (electronic injection) και ΤΤ (twinturbo) για τα δυο τούρμπο. 

Oι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να παραγγείλουν ολόκληρο τον κινητήρα εργοστασιακών προδιαγραφών από την Ιαπωνία, με το κόστος να παραμένει άγνωστο.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ