Τα SEAT φημίζονται για τα σπορτίφ δυναμικά χαρακτηριστικά τους, την αμεσότητα με την οποία εκτελούν τις εντολές του οδηγού και το διασκεδαστικό χαρακτήρα που αποκτούν, όταν ο τελευταίος αποφασίσει να εξερευνήσει τα όρια τους. To Tarraco προσπαθεί να μεταφέρει όλα τα παραπάνω σε ένα αμάξωμα 4,7 μέτρων μήκους και σχεδόν 1,70 μέτρων ύψους. Πώς τα καταφέρνει;
Το εν Tarraco είναι εξοπλισμένο με τον 2λιτρο TDI των 150 ίππων, τετρακίνηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ελαστικά 235/45 γύρω από ζάντες 20 ιντσών. Στα χαρτιά παρουσιάζει όλα τα εχέγγυα να διαπρέψει. Στην πράξη, όμως, πέφτει θύμα της ηλεκτρονικής προστασίας. Οι δοκιμαστές του km77.com, θεωρώντας πως το αυτοκίνητο είναι στημένο και εξοπλισμένο κατάλληλα, ξεκίνησαν κατευθείαν με τα 77 χλμ./ώρα. Το εμπρός μέρος ανταποκρίθηκε στην πρώτη τιμονιά, η ανάρτηση παρότι στη λειτουργία Comfort έμεινε ακλόνητη από κλίσεις, όμως το ESP είχε άλλη άποψη. Επενέβη απότομα σε φρένα και τιμόνι, το Tarraco έβγαλε μούτρα, πήγε σχεδόν ευθεία στους κώνους και έμεινε πρακτικά ακινητοποιημένο. Τόσο έντονα επενέβησαν τα ηλεκτρονικά στα φρένα.
Περίπου το ίδιο συνέβη και στα 75 χλμ./ώρα, με τη διαφορά ότι εδώ το μεγάλο SUV κατάφερε να ολοκληρώσει την δοκιμασία χωρίς να χτυπήσει κάποιον κώνο. Στα 74 χλμ./ώρα η παρεμβατικότητα των αλγορίθμων μετριάζεται, με το Tarraco να διατηρεί πιο εύκολα τον ρυθμό του και να αξιοποιεί την πρόσφυση των φαρδιών ελαστικών. Για το τέλος, οι Ισπανοί επέλεξαν την ρύθμιση Sport και επιχείρησαν με 79 χλμ./ώρα, προκαλώντας τον πανικό του ESP που επενέβη άμα τη κινήσει του τιμονιού στο τέλος του διαδρόμου.