14χρονος οδηγός φαινόμενο από την Ελλάδα, για πρώτη φορά στην Formula 4 – Μετά τις τεράστιες επιτυχίες στα καρτ, έφτασε η ώρα να μπει στον μαγικό κόσμο της Formula
Ο Τζωρτζ Σεμπάστιαν Παυλόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 20 Φεβρουαρίου 2010. Είναι ο μεγαλύτερος από 4 αδέλφια στην οικογένεια.
Πρόκειται για έναν αθλητή φαινόμενο, με επιτυχίες σε πολλά αθλήματα, όπως ποδόσφαιρο, στίβο και τένις. Παράλληλα, είναι διαχρονικά ένας από τους κορυφαίους μαθητές στο σχολείο, έχοντας κερδίσει πολλαπλά Αριστεία στο Γυμνάσιο, ενώ ήταν επιτυχών στις εξετάσεις επιπέδου C2 Proficiency στην Αγγλική γλώσσα στην ηλικία ρεκόρ των 13 ετών, όντας μαθητής της Α’ Γυμνασίου. Παρ’ όλα αυτά, διατηρεί προσωπικότητα χαμηλού προφίλ και παραμένει προσηλωμένος στην προετοιμασία του για τα επόμενα επίπεδα.
Από ενός έτους έδειξε το ταλέντο του
Μόλις είχε γίνει ενός έτους, ο Τζωρτζ Σεμπάστιαν, ή GS/65 όπως γράφει εν συντομία το όνομά του, άρχισε να επιδεικνύει με το μικρό πατίνι του την φαινομενικά αυτοφυή μαεστρία του σε οτιδήποτε διαθέτει ρόδες και ταχύτητα.
Σε ηλικία τριών ετών μπορούσε ήδη να ποδηλατεί χωρίς βοήθεια σε υψηλές ταχύτητες και με εντυπωσιακή ακρίβεια χειρισμού. Δοκίμασε πρώτη φορά να οδηγήσει καρτ όταν ήταν 5 ετών και αργότερα στην ηλικία των 7 ετών απέκτησε το πρώτο του ιδιόκτητο αγωνιστικό καρτ. Για τρία χρόνια συμμετείχε σε τοπικούς ανεπίσημους αγώνες, κερδίζοντας τον πρώτο του αγώνα σε ηλικία 10 ετών.
Η επίσημη αγωνιστική του καριέρα ξεκίνησε μόλις έγινε 11 ετών, τον Μάρτιο του 2021, και στον πρώτο του διεθνή αγώνα WSK πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα ανάμεσα σε έξι οδηγούς από την Ελλάδα. Στον πρώτο του αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος, στην πίστα των Σερρών, πέρασε τη γραμμή του τελικού δεύτερος, μπροστά από πολύ πιο έμπειρους οδηγούς.
Στη διάρκεια των τεσσάρων ετών της επίσημης καριέρας του, έχει πετύχει αρκετές φορές να ανέβει στο βάθρο των νικητών και έχει επιδείξει εντυπωσιακή συνέπεια. Δύο φορές έχει κερδίσει το εισιτήριο να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στους Παγκόσμιους Τελικούς Rotax.
Αυτό δεν προκαλεί εντύπωση σε όποιον γνωρίζει την απόλυτη πειθαρχία και αποφασιστικότητα με την οποία προπονείται. Πιθανολογείται ότι κατέχει το άτυπο ρεκόρ χιλιομέτρων οδήγησης αγωνιστικού καρτ σε μία ημέρα προπόνησης, έχοντας οδηγήσει 200 χλμ την 18 Ιουλίου 2021 στην πίστα της Adria και περισσότερα από 240 χλμ την 30 Ιουλίου 2021 στο Lonato, με συνολικά 2600 χλμ σε 19 ημέρες προπόνησης εκείνον τον μήνα. Έχει οδηγήσει επιτυχώς σε αγώνες με χιόνι, με καύσωνα και με βροχή.
Φυσικό ταλέντο και απόλυτη πειθαρχία
Σύμφωνα με τους προπονητές του από όλα τα αθλήματα, ο George Sebastian Pavlopoulos επιδεικνύει πολύ υψηλή κατανόηση των αθλημάτων, δύναμη, αντοχή, εκρηκτικότητα, ομαδικό πνεύμα, σωστή αθλητική ψυχολογία και άριστη σωματική και μυϊκή διάπλαση. Χωρίς εξαίρεση, τον θεωρούν φυσικό ταλέντο, εξαιρετικό χαρακτήρα και παράδειγμα για τους υπόλοιπους.
Από το 2022, είχε σταδιακά μειώσει τις προπονήσεις και τους αγώνες στα περισσότερα από τα υπόλοιπα αθλήματα, ώστε να αποφύγει τους τραυματισμούς και να επικεντρωθεί στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και έχει κρατήσει μόνο την κολύμβηση και το τέννις στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά του. Πριν από αυτό και για αρκετά χρόνια στο Δημοτικό Σχολείο, προπονούταν συνδυαστικά περισσότερες από 20 ώρες την εβδομάδα. Εξακολουθεί να απολαμβάνει την ποδηλασία το καλοκαίρι και το snowboard τον χειμώνα.
Από τον προσομοιωτή στον μαγικό κόσμο της Formula
Πιο πρόσφατα, από τον Σεπτέμβριο 2024, ο Τζωρτζ Σεμπάστιαν αφιέρωσε αρκετό χρόνο προπόνησης στον προσομοιωτή, ώστε να προετοιμαστεί καλύτερα για την οδήγηση με μονοθέσιο Φόρμουλα 4. Τα αποτελέσματα ήταν το λιγότερο εκθαμβωτικά.
Στην τελική κατάταξη των επίσημων on-line πρωταθλημάτων Formula 4 της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού FIA (μέσω της πλατφόρμας iRacing με ψευδώνυμο το όνομα της μητέρας του Despoina Moysoglou) η συμμετοχή στα οποία απαίτησε την οδήγηση σε αγωνιστικό ρυθμό για περισσότερες από 10 ώρες ανά εβδομάδα για συνολικά 9 εβδομάδες, ανάμεσα σε 2.500 οδηγούς στην κατηγορία του, κατετάγη 2ος στο Ασιατικό πρωτάθλημα, 7ος στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και 3ος στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα!
Το 2025 καλείται να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στην πραγματική Φόρμουλα 4, στα Πρωταθλήματα της Δανίας και της Σκανδιναβίας.