Ο λόγος που χρειάζεται να δηλωθεί ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου στο Gov.gr
Στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας είμαστε υποχρεωμένοι να δηλώσουμε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θα μας επιτρέψει την ταυτοποίηση για μια σειρά ενεργειών από τον υπολογιστή μας.
Προϋπόθεση για κάτι τέτοιο είναι ο αριθμός του κινητού να είναι στο όνομά σου. Αν όμως, δεν είναι, η διαδικασία που προβλέπεται για να αντιστοιχηθεί και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξ αποστάσεως ταυτοποίηση είναι η εξής όπως αναφέρει σε σχετικό θέμα η σελίδα υποστήριξης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
Στην περίπτωση που ο αριθμός κινητού σας αντιστοιχεί σε άλλο φυσικό πρόσωπο δεν μπορεί ο πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας να τον επιβεβαιώσει. Επομένως, θα πρέπει να επιλέξετε επιβεβαίωση μέσω ενός πιστωτικού ιδρύματος, στο οποίο έχετε δηλώσει τον εν λόγω αριθμό κινητού για e-banking συναλλαγές.
Αν δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί ούτε από το πιστωτικό ίδρυμα, θα πρέπει να μεταβείτε σε κάποιο Κ.Ε.Π. ή έμμισθη προξενική αρχή προκειμένου να ταυτοποιηθείτε και στη συνέχεια να καταχωρίσετε τον αριθμό του κινητού σας και, εφόσον το επιθυμείτε, και τα λοιπά στοιχεία επικοινωνίας σας.
Επισημαίνεται ότι κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώσει μόνο έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου και κάθε αριθμός κινητού τηλεφώνου μπορεί να δηλωθεί στο Ε.Μ.Επ. μόνον από ένα φυσικό πρόσωπο.