H Ford ανακοίνωσε πως οι πυλώνες του εμπορικού οικοδομήματος, στην Ευρώπη τουλάχιστον, θα αποκτήσουν υβριδικές εκδόσεις σε συνδυασμό με τους κινητήρες EcoBoost.{loadposition Fordcarcenter}
Στο ευρύτερο πλαίσιο «ηλεκτροποίησης» της γκάμας, υπό την ονομασία «Go Further», τα Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid θα αναλάβουν την εκπροσώπηση του «Μπλε Οβάλ» στο ολοένα αναπτυσσόμενο υβριδικό πεδίο της σουπερμίνι και μικρομεσαίας κατηγορίας. Ο 3κύλινδρος 1.000αρης EcoBoost θα συνδυαστεί με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με την γνωστή διάταξη της μίζας/γεννήτριας που αντικαθιστά τον παραδοσιακό εναλλάκτη. Το BISG (Βelt-driven Integrated Starter/Generator) ανακτά την ενέργεια που υπό κανονικές συνθήκες χάνεται στο φρενάρισμα ή το ρολάρισμα, φορτίζοντας μια συστοιχία μικρή συστοιχία μπαταριών 48 Volt. Στη συνέχεια μπορεί να λειτουργήσει ως κινητήρας, αξιοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια ως επικουρικό γκάζι στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας την υστέρηση της τουρμπίνας και μειώνοντας την κατανάλωση, αλλά και τις εκπομπές ρύπων.
Το τελευταίο σκέλος είναι και αυτό που αφορά περισσότερο τους μηχανικούς της Ford, οι οποίοι εκτός από το Mondeo Hybrid, επιστρατεύουν και τα Fiesta/Focus για την μείωση των συνολικών εταιρικών εκπομπών ρύπων. Πέραν αυτών, βέβαια, αναμένεται και το Transit με το Tourneo να μπουν στον «ηλεκτρικό χορό» με τον νέο 2λιτρο ντίζελ EcoBlue να συνδυάζεται με το ίδιο σύστημα των Fiesta και Focus. Αξίζει να σημειωθεί δε, πως η Ford ανακοίνωσε τις αναμενόμενες εκπομπές ρύπων των επερχόμενων μοντέλων της:
– Fiesta EcoBoost Hybrid: 112 γρ. CO2/χλμ και 4,9 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωση
– Focus EcoBoost Hybrid: 106 γρ.CO2/χλμ. και 4.7 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωση
– Transit EcoBlue Hybrid: 144 γρ. CO2/χλμ. και 7.6 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωση
– Transit Custom EcoBlue Hybrid: 139 γρ.CO2/χλμ. και 6.7 λίτρα/100 χλμ.
– Tourneo Custom EcoBlue Hybrid: 137 γρ. CO2/χλμ. και 7.0 λίτρα/100 χλμ.
Οι νέες εκδόσεις θα παρουσιαστούν μέσα στο 2019, με την διάθεσή τους να ακολουθεί σχεδόν αμέσως.