Οι BMW δεν (αυτο)αποκαλούνται τυχαία ως το «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης». Και δεν χρειάζεται να φτάσουμε σε επίπεδα Μ3 ή Μ5 Competition για να το διαπιστώσουμε. {loadposition acs-bmw}
Η Χ5 xDrive 30d, για παράδειγμα, είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV με βάρος άνω των 2 τόνων. Το τεστ αποφυγής ταράνδου είναι μια δοκιμασία, που έχει εκθέσει SUV πολύ μικρότερου μεγέθους, αλλά και κεντρομήχανα σπορ αυτοκίνητα. Φαινομενικά οι πιθανότητες δεν την ευνοούν. Επειδή, όμως, πρόκειται για BMW δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να περάσει τους 3 διαδρόμους «με τα μπούνια». Εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και χορταστικά ελαστικά 275/35/22 εμπρός και 315/30/22 πίσω, το βαυαρικό «θωρηκτό» αλλάζει κατεύθυνση με εντυπωσιακή ευκολία, δίχως να χρειαστεί την συνδρομή του συστήματος ελέγχου ευστάθειας ούτε μία φορά.
Τα 77 χλμ./ώρα ξεπεράστηκαν με την πρώτη προσπάθεια, αν και ο οδηγός δεν περίμενε ότι το εμπρός μέρος θα υπακούσει τόσο άμεσα στις εντολές του, που «έκοψε» παραπάνω το τιμόνι και «έγλειψε» έναν κώνο. Ακόμα και στα 80 χλμ./ώρα η X5 δεν έδειξε να προβληματίζεται, με το ESP να παραμένει πάντα σε ρόλο παρατηρητή. Αξίζει να σημειωθεί πως οι καλύτερες επιδόσεις σημειώθηκαν με την ανάρτηση στην ηπιότερη ρύθμιση (Comfort), καθώς στην Sport το βαυαρικό SUV παρουσίασε έντονη υποστροφή και δεν μπόρεσε να πλησιάσει την ταχύτητα του άνετου mode.