H οδήγηση εκτός δρόμου είναι πρόκληση, τόσο για το αυτοκίνητο όσο και για τον οδηγό. Έχουμε επισημάνει λεπτομερώς τις παγίδες που πρέπει να αποφεύγουμε και το πώς να κινούμαστε σε λασπωμένα, χιονισμένα και γενικότερα πάσης φύσεως δύσβατα κατατόπια. Η Mercedes έρχεται να δώσει και αυτή τα «φώτα της», σχετικά με την ασφαλή διέλευση ποταμιών. Σημείο αναφοράς; Μα φυσικά η διαχρονικά σκληροτράχηλη G-Class.{loadposition ekka}
Όπως βλέπουμε στο video, το Α και το Ω στα υδάτινα περάσματα είναι ο υπολογισμός του βάθους. Ακόμα και αν δεν διαθέτουμε γαλότσες όπως η καλλίπυγος παρουσία που μας ενημερώνει, ένα κλαδί, μια βέργα ή μια γκλίτσα κάνουν μια χαρά δουλειά. Το όριο της G-Class έχει αναβαθμιστεί στα 70 εκατοστά βάθους, κάτι που σημαίνει πως η πλειονότητα των SUVs βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα. Οπότε υπολογίζουμε αναλόγως προς τα κάτω. Επίσης, αν δεν υπάρχει κάτι από τα παραπάνω, προσπαθούμε να βρούμε με το μάτι -και πολύ στο περίπου- το βάθος. Καλύτερα βέβαια είναι να αποφύγουμε μαντεψιές, προς αποφυγή αναποδιών.
Εφόσον εξακριβώσουμε πως το πέρασμα δεν θα μετατρέψει σε «ποταμόπλοιο» το αυτοκίνητό μας, ξεκινάμε την διέλευση διατηρώντας σταθερή ταχύτητα. Το κοντέρ δεν θα πρέπει να δείχνει πάνω από 10 χλμ./ώρα, ούτως ώστε να μην «σηκώσουμε» νερό μπροστά από το αμάξι και ρισκάρουμε είτε να το μπλοκάρουμε, είτε να εισβάλλουν νερά στον χώρο του κινητήρα και ακινητοποιηθούμε. Επίσης η ταχύτητα θα πρέπει να μείνει σταθερή, καθότι σε περίπτωση επιβράδυνσης τα απόνερα θα μας χτυπήσουν από πίσω και ενδεχομένως να μας ακινητοποιήσουν.
Τέλος, αφού βγούμε από το ποτάμι, οφείλουμε να στεγνώσουμε τα φρένα προκειμένου να είναι «μάχιμα» στη συνέχεια της διαδρομής. Πατάμε ελαφρά και επανειλημμένα το πεντάλ του φρένου (λίγο και πολλές φορές, με άλλα λόγια) ώστε η τριβή να στεγνώσει τις δισκόπλακες και τα τακάκια.