ΗΣΑΠ: «Στις υποδομές της Αθήνας, έχουμε τη Γραμμή 4 του Μετρό, όπου υπάρχουν δύο μετροπόντικες. Η “Νίκη” ξεκίνησε από το Γαλάτσι και φθάνει στον δεύτερο σταθμό, προς το Άλσος Βεΐκου κι έχει διανοίξει περίπου 600 μέτρα. Θα τελειώσει στον σταθμό του Ευαγγελισμού. Ο άλλος μετροπόντικας, η “Αθηνά”, ξεκίνησε από την Κατεχάκη κι έχει περάσει Ζωγράφου και Γουδί. Το 2026, οι δύο μετροπόντικες θα έχουν συναντηθεί στον Ευαγγελισμό και θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη της Γραμμής 4», σημείωσε αρχικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας σήμερα (02/12) στον ΣΚΑΪ.
«Υπάρχουν αρκετά εμπόδια με τους σταθμούς. Αυτοί σε Κολωνάκι και Εξάρχεια προβλέπεται ότι θα τελειώσουν στο τέλος της δεκαετίας. Η συντήρηση στις Γραμμές 2 και 3 έχει αρχίσει ήδη με κονδύλι ύψους 8 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά τους συρμούς, για τη Θεσσαλονίκη έχουμε παραγγείλει ακόμη δεκαπέντε, για να προστεθούν στους υπάρχοντες δεκαοκτώ. Για την Αθήνα, έχουμε την τραγική εικόνα στη Γραμμή 1. Από το 2004, δεν έχουμε πάρει καινούργιο συρμό. Προχωράμε στην επισκευή δεκατεσσάρων συρμών, εκ των οποίων οι οκτώ δεν χρησιμοποιούνταν καν. Ο διαγωνισμός πήγε σε εταιρεία από την Ισπανία», προσέθεσε.