Επίσκεψη Σταϊκούρα στο εργοτάξιο κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό στη Βεΐκου: «Το έργο προχωρά»


Η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επισκέφθηκαν το εργοτάξιο κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό, στη Βεΐκου.

Το εργοτάξιο Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, επισκέφθηκε σήμερα (21/11) ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Νικόλαο Ταχιάο, όπου ενημερώθηκαν για την πρόοδο κατασκευής του έργου.

Ο Μετροπόντικας «Νίκη» εκκινώντας από το Άλσος Βεΐκου έχει διανοίξει σήραγγα 520 μέτρων, ενώ ο Μετροπόντικας «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έχει διανοίξει σήραγγα 2.050 μέτρων.

Μετά την επιθεώρηση των εργασιών, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, τόνισε ότι «η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας προχωρά! Ο μετροπόντικας “Νίκη”, που συναρμολογήθηκε τον Φεβρουάριο, ξεκίνησε τη διάνοιξη. Ήδη έχει σκάψει 520 μέτρα, με κατεύθυνση τον Ευαγγελισμό.

Για την ακρίβεια, πέρασε από τον πρώτο σταθμό “Άλσος Βεΐκου” και κατευθύνεται προς τον δεύτερο σταθμό, τον σταθμό “Γαλάτσι”. Ακολουθώντας την αντίθετη πορεία, με αφετηρία την Κατεχάκη, ο μετροπόντικας “Αθηνά” έχει διανοίξει 2.050 μέτρα.

Έχει περάσει κάτω από τον σταθμό “Γουδή”, και σε περίπου 90 μέτρα φτάνει στον σταθμό “Ζωγράφου”. Στόχος μας είναι απολύτως εφικτός και δέσμευση της αναδόχου εταιρείας, οι δύο μετροπόντικες να ολοκληρώσουν τη διάνοιξη του συνόλου των σηράγγων, μήκους 13 χιλιομέτρων, το 2026.

Ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εργαζόμαστε μεθοδικά και συστηματικά, έτσι ώστε να παραδώσουμε στην ελληνική κοινωνία τα έργα που της αξίζουν, για να βελτιώσουμε τη ζωή και την καθημερινότητα των πολιτών».

staikouras-metro-4.jpg

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, υπογράμμισε ότι «είναι ένα τεράστιο έργο για την Αθήνα που θα αλλάξει τη μορφή της στο τέλος της δεκαετίας που διανύουμε. Τα οφέλη από αυτήν την παρέμβαση είναι ζωτικής σημασίας.

Το σημαντικότερο είναι ότι με τη βελτίωση των αστικών δημοσίων συγκοινωνιών μειώνεται η κίνηση των αυτοκινήτων μέσα στην πόλη. Αυτό είναι το ζητούμενο σε μία πόλη όπως η Αθήνα, που βλέπουμε ότι πλέον όλες οι αστικές οδοί έχουν κατακλειστεί με αυτοκίνητα.

Επίσης, τα περιβαλλοντικά οφέλη είναι προφανή και βεβαίως πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι το μέσο το οποίο έρχεται έχει χαρακτηριστικά εντελώς καινούρια εδώ, καθώς, όπως και στη Θεσσαλονίκη, θα λειτουργεί χωρίς οδηγό. Ακόμα, οι σταθμοί θα έχουν διαφορετικό μέγεθος από αυτό που έχουμε δει μέχρι σήμερα και θα έχουμε διαφορετικές πόρτες εισόδου – εξόδου από τις πόρτες των βαγονιών. Θα είναι ένα πάρα πολύ σύγχρονο μετρό που υπακούει στα μέγιστα πρότυπα ασφαλείας».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ